Kære SEO'ere Jeg har forskellige sider i WordPress som jeg gerne ville have søgemaskineoptimeret, jeg har særligt en (golfbloggen.dk) som jeg gerne vil have lidt tips til. Jeg skriver så gode tekster som overhoved muligt, også laver jeg en masse tags med golf, også har jeg lavet linkbuilding derpå. Men er der nogen særlig plugin man kan sætte ind? På forhånd tak for hjælpen!
Mvh. Thomas |
SEO tips på WordPress
- 1
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Mange tak! Men hvordan sætter jeg det ind på mine sider? det kan jeg sgu ikke finde ud af.. |
Så lidt.... Det er så vidt jeg ved et af de bedste (hvis ikke det bedste) plugins til den slags....
Du henter og aktiverer bare plugin'et fra din WP - det gør du under plugins, hvor du bare søger på "All in one SEO pack" og så giver det næsten sig selv derfra.... Derefter kan du sætte det op under "indstillinger" - det er meget nemt at have med at gøre.... Så det nemmeste er sådan set bare du installerer det og kigger på indstillingerne, istedet for at begynde, at forklare dig alt muligt :) De mest grundlæggende ting kan enhver ihvertfald sagtens styre helt uden problemer.... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Når jeg kigger i din kilde, finder jeg: <!-- All in One SEO Pack 1.6.10.2 by Michael Torbert of Semper Fi Web Design[234,278] --> |
Nå okay, tak :-) Men det er ikke den eneste side jeg gerne vil have den på.
|
Når du redigerer et indlæg og side er der nederst på siden en afdeling, som hedder "All in One SEO Pack". Udfyld den på alle sider og indlæg - og du er videre med din SEO. mvh Bjørn Johansen |
Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk