Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg gøre noget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en internet butik. Vi har købt support til denne.
Vi har skrevet meget, altså virkelig meget sammen med support. Nu virker vores dankort ikke, og oplevet kunder smutte når de ikke kan bruge dankort, så det er selvfølgelig vigtigt, vi får op at køre.
Vi skriver så igen til support og får følgende svar :
"Du må have pillet ved noget, jeg vil ikke bruge mere tid på det, i kan få en ny shop." Og det kan vi jo bare ikke bruge til noget, eftersom den jo har taget flere tusind timer at lave. Er der noget vi kan gøre?
Der fremgår ingen betingelser altså mener max. kontakt til support 2 gange eller noget. Det eneste han skriver tilbage, er hvor meget tid han har brugt på os, og at vi må finde en ny shop.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:22
Det lyder bestemt meget underligt. Jeg har ringet utallige gange til supporten på vores webshop, og jeg har virkelig en forventning om, at de er imødekommende hver gang. Har jeg ønsker til ændringer i shopsystemet, så forventer jeg ikke det bliver lavet, men er der direkte fejl, så skal det rettes med det samme. Lige præcis dankort, det skal bare fungere, ingen tvivl om det.

Desværre har jeg ingen gode råd til dig, men var det mig, var jeg også blevet meget sur.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:49
Lyder træls... hvilken shop har du ???

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:22
Hej Ann.

Ja, det lyder virkelig ærgeligt.  Dog lyder det også som om, at du har købt din shop hos en lillebitte virksomhed? De større virksomheder, med deciderede supportafdelinger, kunne jeg ikke forestille mig, ville reagere på denne måde.  Det eneste du kan gøre, er vel at nærlæse kontrakten og finde ud af, hvad dine rettigheder er. Står der eksempelvis i den, at han har ret til at ophæve den (i så fald, skal du have dine penge tilbage), eller andet der ville retfærdiggøre, at han pludselig har sagt stop?

Når dette er sagt, så vil jeg - som indehaver af en lillebitte virksomhed - også tilføje:  Du må jo også indrømme, at du ikke ligefrem er en drømmekunde, at have i hånden? Som du selv skriver har du haft: "meget - altså rigtig meget" fat i ham, for at få support. Dette arbejde, gør han jo gratis.. og derudover har han ikke haft mulighed for at arbejde på noget, han rent faktisk har kunnet tjene penge på, i al den tid han har brugt på at servicere dig.

Det er jo ikke din skyld, at produktet er svært at bruge - eller at der er fejl - men du må også kunne sætte dig i hans   sko, og forstå at du altså ikke vinder nogle priser for årets kunde :)   Nu er jeg ikke klar over, hvad din virksomhed præcis laver, men det svarer jo til, at en kunde køber en ting i din webshop og ikke afhenter den på posthuset - og beder dig om at sende den igen - 14 gange i træk.  Måske ville du også til sidst sige: "nej. Du må købe varen et andet sted".

Jeg ved godt, at ovenstående er en lidt kontroversiel udtalelse..  men helt ærligt. Jeg har lidt ondt af manden - og af jer. Det er generelt bare en lortesituation.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:31
Dato: 14-12-2006 23:22:23 Forfatter: Lone S. Hansen
Hej Ann.

Ja, det lyder virkelig ærgeligt.  Dog lyder det også som om, at du har købt din shop hos en lillebitte virksomhed? De større virksomheder, med deciderede supportafdelinger, kunne jeg ikke forestille mig, ville reagere på denne måde.  Det eneste du kan gøre, er vel at nærlæse kontrakten og finde ud af, hvad dine rettigheder er. Står der eksempelvis i den, at han har ret til at ophæve den (i så fald, skal du have dine penge tilbage), eller andet der ville retfærdiggøre, at han pludselig har sagt stop?

Når dette er sagt, så vil jeg - som indehaver af en lillebitte virksomhed - også tilføje:  Du må jo også indrømme, at du ikke ligefrem er en drømmekunde, at have i hånden? Som du selv skriver har du haft: ''meget - altså rigtig meget'' fat i ham, for at få support. Dette arbejde, gør han jo gratis.. og derudover har han ikke haft mulighed for at arbejde på noget, han rent faktisk har kunnet tjene penge på, i al den tid han har brugt på at servicere dig.

Det er jo ikke din skyld, at produktet er svært at bruge - eller at der er fejl - men du må også kunne sætte dig i hans  sko, og forstå at du altså ikke vinder nogle priser for årets kunde :)  Nu er jeg ikke klar over, hvad din virksomhed præcis laver, men det svarer jo til, at en kunde køber en ting i din webshop og ikke afhenter den på posthuset - og beder dig om at sende den igen - 14 gange i træk.  Måske ville du også til sidst sige: ''nej. Du må købe varen et andet sted''.

Jeg ved godt, at ovenstående er en lidt kontroversiel udtalelse..  men helt ærligt. Jeg har lidt ondt af manden - og af jer. Det er generelt bare en lortesituation.

Ja du har fadt i noget rigtig der!...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:39
Hej Ann

Jeg vil gerne se, om jeg kan hjælpe dig.

Kan du sende mig en PM med din shop og leverandørens hjemmeside?

Mvh,

Christian

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:58
Hej,

Tak for alle svarerne.

Vi bruger en shopdanmark løsning.

Vi har dog fået rettet fejlen nu - eller supporteren har, og det kostede lige 980 kr. for at han fjernede et flueben i et felt, hvor det ikke skulle være. Og det er IKKE nogen vi selv kunne have gjort, da det var noget betalingagateway halløj.

Men ret dyrt at skulle betale det, men det SKAL jo sevfølgelig virke.

Kender i ellers nogen gode steder, hvor vi kan flytte vores shop over? Evt. betale et eller andet beløb, og så kan vi ringe og maile uden at få en ekstra regning på 1000 kr. for 1½ times arbejde, som viste sig at være et flueben som skulle fjernes :-(

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 02:27
En lille opdatering til denne tråd:

Vi fandt ud af, at det faktisk var os selv, der havde forsaget fejlen, ved at sætte fluebenet, hvor det ikke skulle være - så selvforskyldt og support honorar forståeligt.

Endvidere så har vi hverken problemer med stabilitet eller support generelt hos Shopdanmark. Som også nævnt, så er det ydet MEGET support, så det er klart at man ikke kan forlange urimeligheder i forbindelse med support og betaling. Desuden er det timebetalingen ikke ret høj, så vi overlever. :-)

Så vi er særdeles tilfredse med vores hoster og den support vi har fået.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)