| Godaften Aminoér Nu er jeg ikke lige en haj til pcér, jeg har en bærbar og bruger den mus ( eller hvad den nu hedder ) der er under tastaturet Jeg er pisse træt af af den hele tiden zoomer skærmen større eller mindre, kan man slå det zoom LORT fra ? og hvis hvordan gør man så det  Jeg er træt træt træt træt af det lort | 
Kan man slå det lort fra ???
- 1
| 

Hahahaah Ja vi kan fornemme din vrede.:) Men jeg kan desværre ikke hjælpe, men der er sikkert en herinde som kan,;) Have en god aften | 
Markedsføringsforum - kom og være med!
| 
 Det kan være du skal komme med flere info om din laptop eller hvad du nu har, model info og alt det der ... så fik du måske noget brugbart!! /allan | 
| På min computer kan man justere den slags under Mus i Kontrolpanel. Der er en fane med Enhedsindstillingerm hvor jeg kan ændre yderligere Indstillinger for pegeredskabet. | 
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
| Mens du venter på en med et konkret svar, kan du trykke "Start" - > "Kontrolpanel" -> "Mus". Så burde du få et vindue med indstillinger for musen, og kan måske se hvor der skal ændres. God vind!. | 
| måske er der en lille knap på dit keyboard hvor du kan slå den fra. slå evt. din laptop model op på producentens hjemmeside :) 
 - eller som de andre siger - prøv kontrolpanelet | 
Venlig hilsen Stig Frahm!
Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk / www.twitter.com/stigfrahm
| Ellers kan du da også bare sætte en alm usb mus til din bærbare og bruge den istedet. [Egoistisk affiliatelink fjernet af moderator!] | 
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger