Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler til 50 DKK - Sommertilbud

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt sikker på jeg ved bestille et abonnement hos jer - og tror faktisk jeg er klar på at bestille flere.

Jeg har dog to spørgsmål:

1. Kan vi se nogle helt konkrete artikler du har skrevet?

2. Er det dig der skriver dem - og kommer de fast, eller er det 5 nogle dage, og andre ingen?

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det lyder bare super - Det glæder jeg mig til.

Alle artiklerne leveres via Dropbox, som du nok kender(hvis ikke: www.dropbox.com) - Dette gør administrationen af artikler meget nem for både mig og kunderne. Derfor har jeg ikke overblik over hvor mange artikler der er online. Vores nuværende eksempel på hjemmesiden er denne: http://tungepiercing.blogspot.com/2010/07/tungepiercinger-og-efterbehandling.html

Jeg har dog rigtig mange artikler jeg kan vise frem, så kontakt mig endelig for at se et par eksempler mere. 
I august laver jeg en opdateret liste på hjemmesiden med artikler der er online, som vi har skrevet:-)

For at svare på 2'eren, så er meningen netop at man kan have en blog med daglige indlæg, hvorfor vi også skal levere artiklerne, så man minimum har en om dagen. Der kan sagtens komme 5 om dagen, men de kommer så før deadline, så man løbende kan sætte artikler på ens side.

Nu er juli min første måned i produktion(som er gået over al forventning) - Og det kombineret med at landet er på kollektiv sommerferie gør at der er en indkøringsperiode, hvor at der kan være nogle dages ventetid. Fra 15. august(senest) kører det dog 100%.

Det er undertegnede der skriver en stor del af artiklerne. Derudover har jeg et godt lille hold af studerende, hvor vi både arbejder med research, tekstforfatning og renskrivning. Det har taget mig det meste af foråret at lave et godt, konkurrencedygtigt setup - Og det fungerer bare!

Jeg beklager et langt indlæg. Jeg håber at jeg fik svaret ordentligt på dine spørgsmål. Ellers så skyd løs.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig - Ligesom alle andre også er det. Det kan du gøre på mail@unido.dk. 

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, send mig meget gerne en mail på mail@unido.dk, så sender jeg straks nogle forskellige typer artikler. 

:-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to

Undskyld at jeg sådan træder ind i jeres samtale, men det lyder meget interessant Nicolaj, og jeg kunne også være interesseret i at se lidt på det arbejde du lavet. Hvor kan jeg se en prisliste henne?? 

 

Hilsen

Mark.Big Smile

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Mange tak for dit indlæg.

Jeg sender dig meget gerne nogle eksempler på forskellige typer af SEO-artikler. Hvilken mail kan jeg sende dem til?
Jeg beklager at flere ikke er offentliggjort endnu på min hjemmeside - De er på vej.

Mit sommertilbud står i mit første indlæg, og derudover kan du se de normale priser på: http://unido.dk/ydelser/seo-artikler/.

Jeg er dog ret fleksibel(hvis jeg selv skulle sige det), så tag endelig fat i mig, så finder vi en løsning som passer os begge:-)

Min mail er mail@unido.dk  

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må også gerne lige sende mig et par eksempler på SEO tekster du har skrevet. Send dem til mo [at] altero [dot] dk
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har sendt dig en mail med et par eksempler på tekster vi har skrevet.

Hvis du, eller andre, har andre spørgsmål eller kommentarer, så skyder I bare løs:-)

God søndag.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. 

Ville bare lige sige tak for det fine arbejde du har lavet for mig. 

Det er en bunke rigtig gode artikler i en meget tilfredsstillende kvalitet. 

- Ville bare lige anbefale dig for læserne af denne tråd ;-)

 

Mange hilsner

Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Mange tak for dit indlæg - Det sætter jeg pris på:-)

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Lyder super - jeg sender dig lige en privat mail, som du derpå besvare - OK

Mange hls.

Mark.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)