Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle jer her inde, jeg er ny og har tænkt lidt på at åbne en webshop med auto hifi,
Først havde jeg tænkt mig at impotere fra andre EU lande da det bliver billiger for kunderne, men så snakket jeg med en der sagdt at det måtte jeg ikke jeg skulle ha de danske levrandøre, og un er jeg blevet forviret,

Er der et sted hvor man kan læse hvad man må og ikke må??

Hilsen kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:15
Hej Kenneth

Enten har din kammerat misforstået et eller andet eller også forklarer han sig ikke særligt godt. Jeg ser intet problem i at importere fra EU, kan virkeligt ikke se hvad det skulle være.

Bortset fra det, selvom det er en webshop du vil starte hører spørgsmålet mere hjemme i "Import og Eksport" afsnittet herinde.

/Jesper

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:37
Ok men nu var det noget med at hvis man impotere et mærke som der er en dansk forhandler af så kunne den danske forhandler/leverndør ligge sag an på mig??
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:13
Jge læste andetsteds at importøren kan finde på at anklage dig for at sælge kopivarer, og det derfor er vigtigt at du kan bevise ægtheden af de produkter du sælger. Hvis de er ægte mener jeg det er helt lovligt.

/Jesper

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:28
Hmm... uden at vide meget om emnet så vil jeg våge at påstå at det er fabrikkerne rundt om i eu der selv bestemmer hvem de vil handle med, så hvis ikke lige de danske forhandlere har fået eneret til at forhandle produktet i DK så skulle det ikke være et problem at købe det i andre eu lande, og hvis der er en forhandler der har retten til at forhandle produktet i DK så får man det pænt af vide når man kontakter fabrikken.

God jul

Ania

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)