Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effekt af på forsiden at vise antallet af varenumre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej

 

Er der nogen der har en ide om hvad en "tæller" som viser hvormange produkter der er på et website, har af effekt overfore de besøgende?

 

Jeg kan huske at Thansen.dk havde en på deres site for et par år siden, ja faktisk indtil de skiftede til de nye design.

Og jeg kan faktisk huske at jeg fuldte dem fra dengang de havde omkring 30.000 produkter til da de havde 195.000 produkter og jeg syntes det var fedt at komme ind og se at der virkeligt skete noget. Er det bare mig eller har i andre det også sådan?

 

Det er selvfølgeligt et must at der så sker noget. Det er ikke så fedt igen hvis den ikke rykker sig ud af flækken.

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

 

Der er ikke andre end dig der synes det er fedt tror jeg ;-)

 

/Jesper

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Hvis en side har høje besøgstal, mange varer eller brugere så vil det da give et størrelses forhold i forhold til sitet. Så hvis de kan prale med høje tal, vil mit indtryk da være at det er et seriøst firma, som går op i at vise de er store!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Dvs du tror ikke det her nogen effekt?

 

Min tro er at hvis folk kan se at du har rigtig mange produkter indenfor nogle bestemt kategorier og at de ligefrem kan se hvormange, og at de kan se at der tit bliver tilføjet, at så er de meget mere tilbøjelige til at komme direkte til dit website næste gang de søger noget indenfor den kategori af produkter du har på dit website. Netop fordi når du har så mange produkter som du skriver på dit website så burde du også have det du søger. Se bare Thansen, de har ingen SEO overhovedet men alligevel er der rigtigt mange rundt omkring i fora som linker til produkter på deres site, simpelthen fordi folk går derind og finder det der bliver søgt efter.


Mvh

 

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)