Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer ved PBS :(

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-12-2006 11:09:09
Forfatter: RandomAccess
Hmm.. med de penge PBS skovler ind og deres monopol syntes jeg da at en redundant opsætning med 2 uafhængige linier ville være på plads?

Eller tager jeg fejl? :)

Fuldstændig korrekt, men nu er PBS heller ikke kendt for at være de hurtigste harer i skoven.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan nu istemme mig koret af meget utilfredse kunder ved PBS, jeg har nogle ordre, som i går under systemnedbrudet kom til at hænge, så de ikke kan blive gennemført. Jeg har snakket med PBS (heldigvis kun 5 min. ventetid), og jeg skal sende en mail med oplysninger, og de vil så behandle det indenfor 7 arbejdsdage!!!!! Hende jeg talte med, var også selv meget overrasket over den lange behandlingstid. Så nu har jeg så valget mellem utilfredse kunder der skal vente på deres ordre, eller at sende varerne uden at være sikker på at få mine penge. Heldigvis er det ikke meget store beløb det drejer sig om, systemet virkede jo igen senere på dagen, så jeg vælger nok det sidste. Hellere glade kunder, og så evt. miste lidt penge.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)