|
Hej Amino''er Ville høre om der er nogle der ved om der er nogle slags "iværksættergrupper" i Aalborg, og hvis ikke, om det er så noget der kunne være interresse for? ![]() - Glæder mig til at høre jeres indlæg ![]() Mvh Kasper Andreassen |
Iværksættergruppe i Aalborg?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
|
Yes, Amino Nord har nu eksisteret i det meste af et års tid, og vi mødes en gang i måneden. Vi har de seneste måneder kørt med et system hvor vi starter mødet med en hurtig gang "bordet rundt" hvor vi kort fortæller hvad vi har oplevet siden sidst, og resten af aftenen går med et tema som vi selv vælger. Enten med intern eller ekstern foredragsholder. I mandags var temaet e-mail baseret markedsføring og salg. Vi satser på at næste møde bliver den 8. januar og temaet bliver formodentlig pressemeddelelser og journalistiske artikler. Vores website er desværre ikke helt på plads endnu, men smid mig en mail på cj@activesoft.dk så kommer du med på maillisten. mvh Carsten |
Hmmmm.? Jeg har da tilmeldt mig, men har ikke hørt noget fra dig/jer så jeg troede ikke at decembermødet blev til noget. |
mvh Bent
|
Dato: 14-12-2006 21:35:54 Forfatter: Bent A. Hmmmm.? Jeg har da tilmeldt mig, men har ikke hørt noget fra dig/jer så jeg troede ikke at decembermødet blev til noget. Du burde da have fået en mail. Jeg bruger et nyhedsbrevsystem til at holde styr på mailadresser, så jeg ved ikke om mailen kunne være røget i et spamfilter. Det har jeg prøvet med en anden bruger, men det blev rettet efter at vi blev flyttet til en anden server. Jeg sender lige en kontrolmail til dig næste gang jeg sender ud... mvh Carsten |
|
Hej Carsten Dejligt at høre at der også foregår noget oppe i den her del af Danmark .Tænkte på om jeres gruppe kun er for selvstændige, eller også os der går med en lille iværksætter i maven og drømmer om at blive det en dag? Mvh Kasper A |
|
Hej Kasper, Det er ingen hindring hvis du endnu ikke driver egen virksomhed. Der er også medlemmer som endnu ikke har egen virksomhed. Alle er velkomne til at deltage i netværket. mvh Carsten |
Okay, jamen lyder da spændende ![]() Kan du evt. sende mig en mail med de forskellige informationer osv? ![]() Mvh Kasper Andreassen |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem