Hej Sommerferien er over os og mange drager udenlands. I den forbindelse ville det glæde mig om nogle af Jer ville holde øjnene åben for spændende og anderledes produkter, som I ellers ikke har set i DK. Tag et par billeder af det og notér producent eller brand. Så vil jeg gerne høre fra Jer bagefter. Grunden er, at jeg søger agenturer og brands til videresalg til de danske webshops. Hvis I kommer med et produkt, som jeg senere får agentur på, vil I kunne få et engangsbeløb eller procenter af det opnåede salg, så måske Jeres ferie kan give en uventet gevinst....? På forhånd tak. Michael Kousgaard |
Hej Micheal,
Nu behøver jeg ikke at tage på ferie eller slæbe kameraet med ud på opdagelse:) Jeg har nemlig produktet du evt søger.
Min virksomhed ejer brandet Kazcandles som vi grundlagde for ca 1½ år siden. Kazcandles er Luksus LED Candles som kommer i en flot hvid stilren forpakning. Vi er løbene igang med at producere nye innovative homedecoration/interior produkter.
Vi har bygget vores kundenetværk fra Amsterdam, hvor vi til dagligt hører til.
2 gange om året er vi på messe i frankfurt Tendence og Christmas world, i håb om at finde samarbejdspartnere.
Jeg kan tilbude dig et agentur i DK, men jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere informationer om dig og dit firma.
Med Venlig Hilsen,
Kasper de Fries J.
www.kazcandles.com mail: kj@eurocandles.com Tlf: +31626455714