Ja... diskussionen om glasset er halvfuldt eller halvtomt :) Men ellers har du ret.
Lasse:
Men ligemeget hvad er svaret til trådstarteren, CMS/blogging værktøjet Wordpress som det bedste svar til hendes problemstilling.
Man kan ikke sige hvad der er bedst uden at vide kravene til det. Blot at vide at det skal bruges som visitkort er ikke nok. Det er op til trådstarter at finde en leverandør hun stoler på og som kan rådgive bedst.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Vi laver både løsninger i Joomla og WordPress, men vi anbefaler altid vores kunder at vælge WordPress, da vi mener det er mere brugervenligt end Joomla. Men som flere også har gjort opmærksom på, så har de 2 systemer hver deres fordele, og det kommer derfor an på hvilke behov brugeren har.
Joomla er utroligt stort & uoverskueligt efter min mening, og jeg har arbejdet med mange forskellige CMS systemer og joomla tager altså noget tid at lære... .
Wordpress er utroligt brugervenligt og nemt at gå til.