Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla vs. Wordpress - brugervenlighed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
ligemeget hvad styre det dit indhold, "CMS - Content Management System"

Ja... diskussionen om glasset er halvfuldt eller halvtomt :) Men ellers har du ret.

Lasse:
Men ligemeget hvad er svaret til trådstarteren, CMS/blogging værktøjet Wordpress som det bedste svar til hendes problemstilling.

Man kan ikke sige hvad der er bedst uden at vide kravene til det. Blot at vide at det skal bruges som visitkort er ikke nok. Det er op til trådstarter at finde en leverandør hun stoler på og som kan rådgive bedst.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:44

Hej Line,

Vi laver både løsninger i Joomla og WordPress, men vi anbefaler altid vores kunder at vælge WordPress, da vi mener det er mere brugervenligt end Joomla. Men som flere også har gjort opmærksom på, så har de 2 systemer hver deres fordele, og det kommer derfor an på hvilke behov brugeren har.

Men umiddelbart ville jeg vælge WordPress.

Mvh.

Mikkel Schmidt

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 15:47

Mange tak for alle svarene. Det lader til, at pilen peger i retning WordPress Smile

Hav en god dag og tak for Jeres inputs.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:19

Line:

Mange tak for alle svarene. Det lader til, at pilen peger i retning WordPress Smile

Hav en god dag og tak for Jeres inputs.

Det vil du ikke fortryde :) Du har valgt et super system som kan klare RIGTIGT mange forskellige typer hjemmesider :)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:21

Jeg har prøvet begge...  www.billardportalen.dk  & www.billardbloggen.dk

Joomla er utroligt stort & uoverskueligt efter min mening, og jeg har arbejdet med mange forskellige CMS systemer og joomla tager altså noget tid at lære... .

Wordpress er utroligt brugervenligt og nemt at gå til. 

Så jeg anbefaler klart wordpress

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)