Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre Metaname i DanDomain Shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har set nogle DanDomain webshops som har kunne ændre metaname i shoppen. Hvordan gør man dette?

Fx. så mit produkt kan hedde "Produktnavn" i DanDomain shoppen, men den første linje som fremgår på google er "Køb mit produktnavn, det er bare fedt"

I Thomas Rosenstands bog DanDomain-Tuning nævner han at det ikke kunne lade sig gøre på daværende tidspunkt.

Men da jeg har set nogle eksempler nu, må det kunne lade sig gøre. Nogen der ved hvordan?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:28

Jeg ved ikke, hvad et Meta name er for en størrelse, men jeg kan fortælle, at vi p.t. tester den længe ventede løsning på unikke sidetitler - som hedder Title Tag - på udvalgte DanDomain shops. Det er nok en af de tests, du er faldet over.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 15:32

Hej Thomas.

Jeg har tilsyneladende ikke læst din bog godt nok :-) Ja, det er korrekt, det er Title tag jeg mener!

Hvordan ændrer man dem?

PS. Glæder mig til at købe din nye bog :-)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42

Beklager hvis jeg forklarer mig så utydeligt... Som skrevet: Vi kører p.t. tests på det på nogle shops. Din shop er ikke blandt dem, så du kan ikke ændre det.

Du får uden tvivl en melding fra DanDomain, når det rulles ud.

Du skal da skynde dig at få den købt, Andreas ;-)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 16:02

Hej Thomas.

Er det kun udvalgte personer som kan? For jeg kan se, at én af mine konkurrenter (Faktisk én af mine tidligere webmaster) har lavet denne manøvre. Han er designpartner hos DanDomain så det er måske derfor at han kan?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:56

Andreas Krickhahn:

Hej Thomas.

Er det kun udvalgte personer som kan? For jeg kan se, at én af mine konkurrenter (Faktisk én af mine tidligere webmaster) har lavet denne manøvre. Han er designpartner hos DanDomain så det er måske derfor at han kan?

Andreas for pokker :-) Læs nu hvad jeg skriver! Der køres tests på nogle få udvalgte webshops. Jeg kan altså ikke sige det mere tydeligt..

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 06:18

Hej Thomas.

Jeg kan kan skam udmærket læse hvad du skriver.

Jeg fisker bare efter at være med i den test!

Jeg kan ikke lide at se, at min konkurrenter har den mulighed, når jeg ikke har det. - Slet ikke når han har kopieret mit koncept mens han har været webmaster for mig Zip it!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:50

Hej Andreas,

Det du har spottet er sikkert én der har udnyttet Shopnavn (Varekort) under sprog.

Der kan du f.eks. skrive:

Køb [[ProdName]] - hurtig levering. ([[ProdNumber]]) - du kan se det her i funktion:

Køb Momentnøgle 1/2 prof - hurtig levering. (580307338)

På den måde vil du også kunne lave det title du omtaler. Men det vil være fast for alle varekort indtil den funktion Thomas skriver om bliver udrullet på alle shops.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)