Er du ved at løbe lidt træt i hvad du kan gøre af markedsføring for dit firma/din webshop eller dig selv, og har du ikke så mange ideer tilbage, udover endnu mere adwords og annoncer.. Så syntes jeg du skulle kontakte mig, og se hvad jeg kan give dig, af innovative indspark til, hvordan du kan ændre dit firmas skæbne. Jeg har tidligere lavet markedsførings planer for en webshop, men er ikke en jeg ønsker at ligge ud offentligt.. Dog kan den selvfølgelig fremvises som reference, hvis interesserede skulle have interesse i det :).. Min baggrund for det: Til dagligt tænker jeg meget i, hvad forskellige firmaer kunne gøre bedre og anderledes, så går konstant med teorier med kreativitet og innovation i hovedet. Dette har nu mulighed for at komme dig til gode.. Da jeg ikke har så mange referencer på dette fælt endnu, kan jeg give dig en rigtig god pris, der uden tvivl vil kunne betale sig ind igen. Kort sagt, er jeg ude efter referencer på dette fælt, så prisen er pt. meget meget aktraktiv.. Kontakt mig, og hør nærmere.. Vil ikke komme med priser her offentligt, da den selvfølgelig afhænger af produktet der skal sælges, og hvad jeres ønsker er :).. |
Hejsa..
Jeg er i opstartsfasen af mit nye firma - Ørestadens Vagt og Værdihåndtering - og har i den grad brug for hjælp med markedsføringen send mig en pm og fortæl lidt om hvad du kan tilbyde.
Mvh
Ania