Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamefilm/animationsfilm til ny hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en der kan lave reklamefilm alla dem på HDTV.dk, som kan bruges som produktinformation på hjemmeside, samt animationsfilm hvor der vises hvordan arbejdet vi yder udføres.

 

Hilsen Fru Glob

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Glob

jeg kan ikke lige se nogle film på HDTV.dk - men animerede, og for den sags skyld også filmede reklame og produkt film er vores speciale. Så jeg er sikker på vi kan hjælpe.

Du kan tage et kig på vores showreel, den viser et lille udsnit af hvad vi går og arbejder med, den ligger på forsiden her: www.ballistic.dk

Du skal være velkommen til at tage fat i mig for at få en snak om hvad du mere præcist har brug for.

meik@ballistic.dk

22 29 51 35

 

Med venlig hilsen

Meik Jessen

Fra Århus
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

VI laver den type film, se vores hjemmeside www.marketing-gruppen.dk eller email mig nuchel@marketing-gruppen.dk

 

Mvh.

 

Morten

Mobil: 50510013

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg synes ikke rigtigt man kan se nogle af de ting I har lavet på Jeres hjemmeside?
Kan du henvise til nogle links evt?

Mvh. Fru Glob

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

er du gal en skummel hjemmeside dem som der står som referencer kender ikke noget til marketings gruppen! 

Hvis det var mig så ville jeg holde mig langt væk fra sider som ikke engang formår at kommunikere sit eget budskab.

mht film. så kan du måske søge i freelance amino.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit råd, det prøver jeg.

Mvh.

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Hej alle

Jeg søger en der kan lave reklamefilm alla dem på HDTV.dk, som kan bruges som produktinformation på hjemmeside, samt animationsfilm hvor der vises hvordan arbejdet vi yder udføres.

 

 

Hejsa !

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad din forventning til projektet er, samt hvilket budget du har hertil?

Jeg selv er nybegynder (opstartsfasen) mht. reklamefilm, men har lavet adskellige videoindslag (journalistiske og sports) tidligere.

Der er absolut ingen tvivl om at de veletableret professionelle firmaer både kan lave et bedre og mere prof resultat end undertegnet, men det er prismæssigt nok også i en hel anden boldgade (uden at jeg kender deres priser - gætter bare).

Mere hvis du er på spare-budget og bare lige vil prøve ide'er af, så kan det vel snildt kombineres med at jeg gerne vil øve mig på et projekt, og derfor kan lave det til en yderst lav pris.

Men lad  mig høre om det i hele taget er een sommig du søger, eller om du ER ude efter noget mere professionelt ...

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for dit tilbud, men jeg er ude efter en professionel løsning.

Mvh. Fru Glob

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Glob

Jeg kan desværre ikke finde nogle film inde på www.HDTV.dk   kommer bare frem til et domæne med en masse reklamer.

Men synes at opgave lyder spændene, kan du ikke lige lave et link der linker til siden.

Jeg ligger lige et link til min reel.

http://www.vimeo.com/10201026

God weekend

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

psst....

Jeg vil blot sige at jeg nu kender lidt til kristian Kettner, så ham tør jeg godt give mine anbefalinger.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)