Ja så blev det minsandten også min tur til at skrive på Amino efter at have lurepasset igennem længere tid :)
Jeg leder febrilsk efter plastiketuier til spillekort, men indtil videre uden held. Nedenfor er tre billedlinks af en æske, som opfylder mine krav (klar plast og hvor låget hænger fast på underdelen):
Jeg kan ikke hjælpe dig direkte til firmaet, men du kan få lidt info. Du ved det sikkert allerede i forvejen, men i tilfælde af at du ikke gjorde så kommer det her :-)
Netop denne kasse medfølger til bicycle's gennemsigtige kort. Disse sælges herhjemme eksempelvis af butikken games der har websitet gamesweb.dk. Jeg har spurgt i butikken, men de sagde at de ikke solgte æskerne seperat (jeg har nemlig også været på udkig efter netop disse). Men det kunne være at hvis du tog fat i ledelsen at der kunne ske noget, hvem ved?
Ellers kunne du jo kontakte bicycle direkte og spørge hvor de får dem fra :-)
Derudover har jeg set mange steder i souveniershops at de sælger billige lortekort i disse æsker.
Håber du finder nogen, og hvis du gør vil jeg gerne købe nogle stykker :-)
Kunne være man skulle prøve Gamesweb.dk eller gå direkte til kilden. Tak for inspiration, skal nok holde dig opdateret og lægge lidt til side til dig, hvis det lykkedes :)
Jeg kan godt få nogle til dig fra Kina - jeg er dog ret sikker på at jeg ikke kan "nøjes" med at få lavet 300-500, nok mere noget i retningen af minimum 2.000stk/ordre.
Du skal være velkommen til at tage fat i mig når opgaven bliver mere aktuel - også hvis æsken skal indeholde speciallavede kort?
mvh
Christian - Sun Bay
Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.
Ja 2000 stk er nok lige i overkanten til at starte på..
Jeg skal faktisk have lavet nogle ret specielle kort (ikke decideret spillekort, men samme format og type papir/overflade). Måske noget du kunne være behjælpelig med at få trykt?