Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web host og cms løsninger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enkelt........ Hvor og ved hvem, får man den bedste web løsning og til hvilken pris.

Har flere ideèr til nye sites men er lidt i tvivl om hvem og hvordan jeg skal gribe det an med at få folk til at skabe siden til ideèn.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:57

Det kommer helt an på dit behov. Vi er mange leverandører her på Amino, og vi spænder bredt, både i forhold til kompetencer og kundemålgruppe.

Hvis du skriver lidt mere om dine ideer vil det være langt nemmere at hjælpe dig i den rigtige retning :).

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 20:19

xmbx:

Helt enkelt........ Hvor og ved hvem, får man den bedste web løsning og til hvilken pris.

Har flere ideèr til nye sites men er lidt i tvivl om hvem og hvordan jeg skal gribe det an med at få folk til at skabe siden til ideèn.

Hej xmbx.

Det er en anelse svært t sige ihvertfald med webhost hvem du skal vælge, der er løsninger fra 9 kr pr måned plus moms som kører fornuftigt nok , og der er løsninger til langt højere priser også., men hostingdelen kommer der nok en eller anden forbi med meget mere indblik i .............

Selve siderne.... der er masser herinde på Amino der nærmest falder over hinanden for at byde sig til med at lave hjemmesider, så der er nok at gå igang med at kigge på, deres referencer, og hvad de tilbyder, priser osv.

Men en stor hjælp til dig selv og ikke mindst til det firma du vælger til at lave arbejdet for dig, vil være at få dannet et overblik over nogle af de ting du forventer den færdige side skal kunne rent funktionsmæssigt, hvordan den skal præsentere sig udseendes mæssigt..... der er nok af hjemmearbejde at lave inden man bestiller en hjemmeside.....  Ydermere er det også en god ting at tænke over, om man selv skal kunne vedligeholde siden bagefter eller om man også skal have andre til det.... 

Du kan eventuelt kigge på Joomlatutorials.dk - giv dit webbureau klar besked 

Når du så er kommet så langt , kan jeg anbefale at lægge opgaven ud på Amino Freelancer,, hvor der sikkert vil komme rigtigt mange gode bud fra bureauer som lige synes dit oplæg passer ind i noget de vil kunne lave til den rigtige pris......

Håber du kunne bruge min lille smøre til et eller andet

Claus

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:42

Hej,

Jeg har muligvis en fornuftig løsning til dig. Du er velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk

DBH,

Morten Dal

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:50

Hej,

Lad os hører lidt mere om hvad dine ideer går ud på, så er det meget lettere at give dig noget feedback.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Århus
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:59

Hey,

Den rigtige pris er jo altid et spørgsmål om hvad der skal laves og hvem der skal lave det, men jeg mener at vi nok kan ramme en god pris.

Vi arbejder udfra en 360 graders løsning hvor vi ikke blot laver et fedt CMS website men hvor vi også afdækker de sociale meider (facebook, twitter etc) og sikre Google kan fidne det på de rette søgeord samt sikre mulighed for bladre PDF..

Sagt med andre ord er det en "flad" hjemmeside uden andet er Scandiaweb og ligende jo altid en billig mulighed, men vil du hele vejen rundt uden at betale en formue for det, så tøv ikke med at kontakte os

Mvh.

Morten

50510013

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:21

Hejsa

Mail afsendt

Hilsen

Lars

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:58

Hej XMBX,

Det er altid interessant at arbejde sammen en innovativ person der har gode ideer. Jeg vil derfor gerne anbefale min egen virksomhed som en dygtig, prisbevidst og seriøs aktør på markedet.

Vi beskæftigere 15 designere og programmøre og er altid interesseret i at starte et nyt projekt op. Vores kompetencer spinder bredt, da vi fungere som produktion og udviklingcenter for web-bureauer, reklame bureauer og andre samarbejdspartnere flere steder i verdenen.

Jeg vil rigtig gerne høre noget mere om dine projekter, og komme med nogle konstruktiv kritik og råd. 

Du skal være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)