Helt enkelt........ Hvor og ved hvem, får man den bedste web løsning og til hvilken pris.
Har flere ideèr til nye sites men er lidt i tvivl om hvem og hvordan jeg skal gribe det an med at få folk til at skabe siden til ideèn.
Hej xmbx.
Det er en anelse svært t sige ihvertfald med webhost hvem du skal vælge, der er løsninger fra 9 kr pr måned plus moms som kører fornuftigt nok , og der er løsninger til langt højere priser også., men hostingdelen kommer der nok en eller anden forbi med meget mere indblik i .............
Selve siderne.... der er masser herinde på Amino der nærmest falder over hinanden for at byde sig til med at lave hjemmesider, så der er nok at gå igang med at kigge på, deres referencer, og hvad de tilbyder, priser osv.
Men en stor hjælp til dig selv og ikke mindst til det firma du vælger til at lave arbejdet for dig, vil være at få dannet et overblik over nogle af de ting du forventer den færdige side skal kunne rent funktionsmæssigt, hvordan den skal præsentere sig udseendes mæssigt..... der er nok af hjemmearbejde at lave inden man bestiller en hjemmeside..... Ydermere er det også en god ting at tænke over, om man selv skal kunne vedligeholde siden bagefter eller om man også skal have andre til det....
Når du så er kommet så langt , kan jeg anbefale at lægge opgaven ud på Amino Freelancer,, hvor der sikkert vil komme rigtigt mange gode bud fra bureauer som lige synes dit oplæg passer ind i noget de vil kunne lave til den rigtige pris......
Håber du kunne bruge min lille smøre til et eller andet
Den rigtige pris er jo altid et spørgsmål om hvad der skal laves og hvem der skal lave det, men jeg mener at vi nok kan ramme en god pris.
Vi arbejder udfra en 360 graders løsning hvor vi ikke blot laver et fedt CMSwebsite men hvor vi også afdækker de sociale meider (facebook, twitter etc) og sikre Google kan fidne det på de rette søgeord samt sikre mulighed for bladre PDF..
Sagt med andre ord er det en "flad" hjemmeside uden andet er Scandiaweb og ligende jo altid en billig mulighed, men vil du hele vejen rundt uden at betale en formue for det, så tøv ikke med at kontakte os
Det er altid interessant at arbejde sammen en innovativ person der har gode ideer. Jeg vil derfor gerne anbefale min egen virksomhed som en dygtig, prisbevidst og seriøs aktør på markedet.
Vi beskæftigere 15 designere og programmøre og er altid interesseret i at starte et nyt projekt op. Vores kompetencer spinder bredt, da vi fungere som produktion og udviklingcenter for web-bureauer, reklame bureauer og andre samarbejdspartnere flere steder i verdenen.
Jeg vil rigtig gerne høre noget mere om dine projekter, og komme med nogle konstruktiv kritik og råd.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk