Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville lige køre om der er nogen der ville gøre en god gerning jeg har et logo på hjemmesiden jeg skal have kodet men ville lige høre om der er nogen der måske ville  skære en det ud til mig da jeg har en lille plan jeg skal bruge det vis der er det kan i skrive til solkongen@Quiz-zone.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:53

Hej Michael

Hvad mener du med at kode et logo?

Hvis du bare skal have det skåret til eller lavet et simpelt logo fra bunden kan jeg da godt gøre en god gerning og hjælpe dig.... Det må jo være på tide du får launchet det site :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 09:49

det var ikke der jeg mente jeg har et desigen hvor der mangler koder på enu og der på deder et logo jeg ville hae taget ig til andet brug også

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:23

Okay.... Men du hiver som sagt bare fat i mig, så skal jeg nok ordne det logo for dig.... Min mail står i min signatur ellers kan du jo bare skrive en privat besked.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 16:42

jeg tænkte er det enlig muligt og lave så ens logo udskiftede sig selv som frikcimpel til et jule logo vis man kulle det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)