Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker mit projekt solgt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil gerne sælge mit "barn" www.funsms.dk

Da jeg ikke har tiden til sitet mere, og vil hellere videregive til en/flere som har lysten til at viderefører siden.

Information :

Brugere tilmeldt 50.000

Tilmeldte nyhedsbrev ( til reklame mm ) 30.000

1000 unikke besøg om dagen.

Reklame indkomst + SMS

Har en pris på min. 45.000,-

Skriv endelig hvis i er interesseret eller kan komme med ideer

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Funsms

Jeg kan se at du i dine forretningsbetingelser overfor brugerne skriver følgende :

Funsms.dk må ikke sælge dine brugeroplysninger, såsom fx email-adresser og lignende, med mindre du giver tilladelse til det.

Hvordan håndteres det i tilfælde af salg? - Der skal jo i så fald indhentes samtykke fra samtlige brugere for at det kan sælges.

Hvis ikke der er et sådan samtykke køber man jo sådan set blot et site uden lov til at kontakte brugerne.. og så er det jo næppe en god deal.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:44

Det er hvordan du tolker det.

Det vi mener er at vi ikke sælger deres oplysninger til andre selskaber, som kan drage nytte af dette.

i reklame øje med.

Når vi sælger sitet, overdrager vi jo sitet til ny ejer, intet med deres personlige oplysninger at gøre.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:54

funsms:

reklame øje med.

Når vi sælger sitet, overdrager vi jo sitet til ny ejer, intet med deres personlige oplysninger at gøre.

En mulig konsekvens af dette, blev debatteret i sidste uge: http://www.amino.dk/forums/t/94299.aspx

Edit: Uden at jeg har kigget på dit site. Så jeg ved ikke om der følger en mailingliste med.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

funsms:

Det er hvordan du tolker det.

Det vi mener er at vi ikke sælger deres oplysninger til andre selskaber, som kan drage nytte af dette.

i reklame øje med.

Næh, men hvis du sælger sitet overdrager du dermed også deres personoplysninger og e-mailadresse til en anden juridisk enhed (f.eks. et andet CVR) og dermed skal du ind og have fornyet samtykke for at måtte kontakte brugerne. Og det vil være spam hvis den nye juridiske enhed kontakter brugerne pr. e-mail for at få dette samtykke.

Så det er egentligt en ganske væsentlig problemstilling i forbindelse med salg af websites der har en brugerskare tilknyttet og bruger e-mail til markedsføring overfor brugerne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)