Hej aminoer, Vi har nu i en uges tid fiflet rundt med vores nye webhotel Surftown og vores tilkøbte domæne tech-squad.dk. Jeg har fået installeret Wordpress via 1-click-toolbox, og fået sat en hurtig test blog side op. Men da jeg skulle oprette bloggen skulle man vælge en underside - altså www.tech-squad.dk/dinblog - fint nok for mig so far da jeg kun har testet lidt rundt og sat mig ind i SEO/Wordpress m.v. i mellemtiden. Nu har vi forsøgt at flytte testsiden over på domænet www.tech-squad.dk, men efter vi har fulgt surftowns guide til flytning af blog, men når vi nu forsøger at slå hovedhjemmesiden op ser vi blot følgende billede: Det var ikke umiddelbart det vi gik efter at se :-) Vi kan logge ind på wordpress via tech-squad.dk/wp-admin, så siden burde ligge der (?) - når vi er logget ind kan vi sagtens se den test blog der først blev lavet, og vi kan ændre og gøre til og fra - men altså ikke se siden på hoveddomænet. Hvad gør vi galt Mvh Bjørn Hundewadt & Lasse Ustrup |
Hej Bjørn og Lasse.
Jeg har haft nogle andre problemer med Surftown og wordpress opsætning.Det var dog et andet problem. Det jeg gjorde var at oprette en supportsag på deres side.
Men følger gerne lige med i udviklingen her.
Held og lykke med det.
Mvh. Frederik