Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown domæneside vil ikke vise blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi har nu i en uges tid fiflet rundt med vores nye webhotel Surftown og vores tilkøbte domæne tech-squad.dk. Jeg har fået installeret Wordpress via 1-click-toolbox, og fået sat en hurtig test blog side op.

Men da jeg skulle oprette bloggen skulle man vælge en underside - altså www.tech-squad.dk/dinblog - fint nok for mig so far da jeg kun har testet lidt rundt og sat mig ind i SEO/Wordpress m.v. i mellemtiden.

Nu har vi forsøgt at flytte testsiden over på domænet www.tech-squad.dk, men efter vi har fulgt surftowns guide til flytning af blog, men når vi nu forsøger at slå hovedhjemmesiden op ser vi blot følgende billede:

Det var ikke umiddelbart det vi gik efter at se :-)

Vi kan logge ind på wordpress via tech-squad.dk/wp-admin, så siden burde ligge der (?) - når vi er logget ind kan vi sagtens se den test blog der først blev lavet, og vi kan ændre og gøre til og fra - men altså ikke se siden på hoveddomænet.

Hvad gør vi galt Skype-SadSmile ?

Mvh Bjørn Hundewadt & Lasse Ustrup

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 21:30

Hej Bjørn og Lasse.

Jeg har haft nogle andre problemer med Surftown og wordpress opsætning.Det var dog et andet problem. Det jeg gjorde var at oprette en supportsag på deres side.

Men følger gerne lige med i udviklingen her. 

Held og lykke med det.

Mvh. Frederik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:37

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:35

Jeg kan slet ikke få tech-squat til at svare?

Men tjek evt. om der i forvejen, inden du uploadede Wordpress, lå en fil index.htm eller index.html.

Eksisterer der en fil med et af ovenstående navne, så prøv at slette den (Back den op først - så har jeg ikke ødelagt noget ;-))

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:17

Lasse Ustrup & Bjørn Hundewadt:

Hej aminoer,

Vi har nu i en uges tid fiflet rundt med vores nye webhotel Surftown og vores tilkøbte domæne tech-squad.dk. Jeg har fået installeret Wordpress via 1-click-toolbox, og fået sat en hurtig test blog side op.

Men da jeg skulle oprette bloggen skulle man vælge en underside - altså www.tech-squad.dk/dinblog - fint nok for mig so far da jeg kun har testet lidt rundt og sat mig ind i SEO/Wordpress m.v. i mellemtiden.

Nu har vi forsøgt at flytte testsiden over på domænet www.tech-squad.dk, men efter vi har fulgt surftowns guide til flytning af blog, men når vi nu forsøger at slå hovedhjemmesiden op ser vi blot følgende billede:

Det var ikke umiddelbart det vi gik efter at se :-)

Vi kan logge ind på wordpress via tech-squad.dk/wp-admin, så siden burde ligge der (?) - når vi er logget ind kan vi sagtens se den test blog der først blev lavet, og vi kan ændre og gøre til og fra - men altså ikke se siden på hoveddomænet.

Hvad gør vi galt Skype-SadSmile ?

Mvh Bjørn Hundewadt & Lasse Ustrup

Jeg havde samme problem forleden dag. Har du ændret DNS indstillinger for nyligt, for så kan der godt gå lidt tid før din nye DNS bliver registreret.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:35

Filerne skal oftest ikke ligge helt i roden, men typisk i en mappe ved navn public_html eller httpdocs - kan det være her den er gået galt?

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:02

Hej Jeg vil gerne se om jeg kan finde fejlen for dig

Det tyder på du har lavet en opsætnings fejl

eller uploadet forkert

et sted

Lars

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)