Jeg har valgt at søger efter en partner til mit lyd og lys virksomhed.
Jeg laver bl.a.
Lys & lyd. salg & Installation Udlejning Og Produktion
Den person jeg søger er en som gerne må ha erfaring inde for område. hvade lyst til at tag ud og spille og tage med de få sammenarbejds partner jeg har. Også gerne ha ider til hvordan vi kan udbygge virksomheden.
Jeg valgte sidste år at satse på handelskoler, gymnasiumser, Efterskole og firma fester. har en del forhandler aftaler som gerne skulle komme ud i en webshop indenlænge så det ville være et plus vis du havde en eller anden form for handels uddannelse. eller effering inde for handel og regnskab
Nu siger du at du har valgt at søge efter en partner... Hvad skal denne partner kunne? du siger at man skal have lyst til at tage ud og spille, men skal man andet?
Er der nogle begrænsninger mht. geografi?
Kørekort?
Og indskud? eller er det som "fastansat" eller hvordan..
Jeg har flere års erfaring indenfor branchen og bor i Kbh. du kan evt. skrive en Privat Besked til mig med mere info.. er interesseret i at høre mere..
Jeg har en god sjat erfaring mht. at spille musik (være DJ) - og elsker at være det.
Og så har jeg vildt meget lyst til at tage ud at spille.
Men skriv mig lige en PB med nærmere info om hvad det partnerskab indebærer - for jeg har ikke de vilde penge at skyde i kassen. Til gengæld har jeg en masse vilje.
Den person jeg søger er en som gerne må ha erfaring inde for område. hvade lyst til at tag ud og spille og tage med de få sammenarbejds partner jeg har. Også gerne ha ider til hvordan vi kan udbygge virksomheden.
Jeg valgte sidste år at satse på handelskoler, gymnasiumser, Efterskole og firma fester. har en del forhandler aftaler som gerne skulle komme ud i en webshop indenlænge så det ville være et plus vis du havde en eller anden form for handels uddannelse. eller effering inde for handel og regnskab
Der udover vil det vær et plus vis du kom fra Øst/sønderjylland. kørekort ville helt sikkert være et plus. Pt er firma kun fritid. men som skriv over vil jeg gerne ha en webshop og måske kunne få dettil at være fuldtid.