Hejsa derude.. Som nogle af jer ved, så skal jeg deltage i dette års Mongol Rally. Hvor vi på næste lørdag skal køre en lille tur fra London til Mongoliet, og samtidig samle penge ind til udsatte børn i Mongoliet. Desuden så kører vi i en ambulance doneret af Falck, som vil blive doneret til det offentlige sygevæsen derovre. Vi har nogle fantastisk fine sponsorater fra Falck, Hjertevagt, Lego, Friluftsland, Select, Nikolai Biler, Bolbro Apotek og Amino Folk som Pumacode og Moreby. Vi har et mål der hedder vi minimum vil samle 1000£ ind, og vi er ca. halvvejs nu. Det vil vi meget gerne ha sparket lidt tættere på målet, så vi prøver at sælge nogle minisponsorater. For 250 kroner (28 pund) kan du få link og omtale på vores hjemmeside og Facebook gruppe. Det du skal gøre er at indsætte 28 pund her. Og så bagefter send mig en PM med din hjemmeside som du vil have promoveret. Så tilføjer jeg jer til facebook gruppen og vores hjemmeside www.mongolrally2010.dk i løbet af de næste par dage. Pengene går 100% til organisationen "Christina Noble Childrens Foundation", som hjælper udsatte børn i Mongoliet. Og da du kan trække de 250 kroner fra i skat, så er det jo ikke verdens største beløb :-) Jeg har ikke nogen naiv ide om at omtale på vores hjemmeside og facebook gruppe vil give dig en masse nye kunder eller besøgende, det er mest for ens karma skyld, da det som sagt går 100 procent til velgørenhed. Dog har vores hjemmeside faktisk en del besøgende i disse dage, da vi lige har haft en stor artikel i Jyske Vestkysten. Jeg håber der er nogle som vil benytte sig af dette tilbud :-) Det vil varme. Læs mere på vores hjemmeside mongolrally2010.dk
|
Og hvis man vil følge turen, så er der live GPS dækning her - mega cool ;-)