|
Hej Frank Du skal lige være opmærksom på at hvis du i Scannet (stylesheet) ændre dine produktbilleders størrelse, så gælder denne størrelse først for alle ny oprettede billeder.. Derfor er det en meget god ide at finde den rette størrelse, som man ønsker fra starten, da du ellers skal ind på hvert eneste produkt og uploade billederne igen !!! (Du er måske klar over dette, men der kunne jo sidde en eller anden derude, som ikke ved det) ![]() Det kan være derfor at billederne ikke bliver vist ens.. Så sæt en størrelse, som du finder rigtig.. Min egen er f.eks. 150x150... Der findes mange billedebehandlingsprogrammer og udover dem, som allerede er nævnt her, vil jeg blot tilføje PaintShop Pro og Picasa. Jeg mener at PSP koster 500-800 kr og Picasa er gratis (korriger mig, hvis jeg tager helt fejl)... Og så velkommen også herfra.. Hvis det går dig ligesom mig, så bliver du bidt af amino ![]() |
Jeg bruger Picasa som billede-indexerings program - og det har et superlækkert interface (dér har Google gjort det igen) - men jeg har så ikke fundet ud af hvordan man kan skalere sine billeder endnu; om ikke andet er det en oplevelse at bruge :)
Her er det: http://picasa.google.com/
Bliv gratis medlem