Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan "får" man en amerikansk IP-adresse?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står med et helt privat "problem" idet at min søn godt kunne tænke sig at se alle afsnittene af Naruto Smile

Problemet er nu bare at de kun kan ses via amerikanske netsider, som uheldigvis kræver at man har en amerikansk IP-adresse.

Er der en løsning på dette "problem"?

Jeg siger på forhånd tak og glæder mig til at høre fra jer, (så jeg kan blive verdens sejeste far).

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:45 | Låst

Hej,

Uden at være et geni, bruger jeg selv en gratis browser, som giver mig tilladelse til sider, som er blokket fra enten udbyder, eller verdensdel.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe jer, men den jeg bruger hedde:

http://3.hidemyass.com/ip-1

Den fungerer som en browser (lige som feks firefox), men har en "anonym/skjult" IP, således den ikke kan spores.

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:49 | Låst

Jeg ville også sige prøv at bruge hidemyass.com :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:50 | Låst

Du skal have fat i en proxy server - der findes både gratis og betalingsservere rundt omkring, så kig lidt efter sådan en og guide til at bruge den.

Alternativt kan man gå hele vejen og bruge en VPN forbindelse - disse skal man af med penge for, men så kan de også bruges til mange andre ting, hvor man vil have beskyttelse på fx offentlige netværk.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:52 | Låst

Hej Lars hvis du ikke vil blokeret p.ga. trafik overforbrug så vil jeg foreslå ultrasurf.

det er et kinesisk firma der har lavet programmet, for at give kinesiske statsborgere mulighed for at surfe frit rundt på  nettet.

og du får en ip fra californien.

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:54 | Låst

Frederik - DirectHost:

Du skal have fat i en proxy server - der findes både gratis og betalingsservere rundt omkring, så kig lidt efter sådan en og guide til at bruge den.

Alternativt kan man gå hele vejen og bruge en VPN forbindelse - disse skal man af med penge for, men så kan de også bruges til mange andre ting, hvor man vil have beskyttelse på fx offentlige netværk.

Gratis proxy klient (hele din forbindelse eller valgte programmer kører gennem proxy):  Your-freedom.

Ellers kan du købe dig til en VPN i USA her. Den kan eksempelvis også bruges til iPad hvis man er så heldig at have sådan en.

Hidemyass er også udemærket og gratis.

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:55 | Låst

e.g. via http://www.strongvpn.com/

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:14 | Låst

Hej,

Tak for jeres gode link og råd.

Jeg har prøvet de gratis muligheder, men får stadigvæk ikke lov til at se videoerne, formodentlig fordi at min hastighed nu er for langsom.

Jeg kan godt se at man kan købe sig til en ordentlig forbindelse, men det var ikke lige det jeg havde i tankerne til dette projekt Wink

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:17 | Låst

Hej Lars har du prøvet ultrasurf?

Fordi her når jeg bruger det program er der næsten intet tab af hastighed.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:18 | Låst

Er det ikke noget med man skal være lidt varsom med at bruge de gratis proxyservere osv.? Jeg tænker på at indehaveren af proxy'en vel relativt nemt kan aflure hvad der ryger gennem dem - ting så som bankoplysninger, mails osv.......

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)