Ét indlæg burde være nok. Og så overvej at placere det i en mere relevant kategori næste gang :-) (der ER faktisk en kategori til at smide gode tilbud i)
I kunne jo så samtidig overveje og besvare de mails i får ind, istedet for og oprette masser af indlæg her på amino. Jeg har sendt en mail tidligere i dag til post(a)tinasverden.dk
Ha' en fantastisk dag, jeg ser frem til og høre fra jer :-).
Jeg har været inde og se Jeres side, men har ikke p.t. brug for Jeres produkter - jeg er allergisk og kan heller ikke - naturligvis - tåle naturprodukter.
Jeg kan godt forstå I går på Amino og prøver at få folk ind på shoppen, men lige et fif her :)
Jeg ville måske spørge hvad folk synes om shoppen så I får noget feedback på den.
Jeg vil gerne give lidt feedback hvis I er interesseret. Jeg laver selv shops til kunder og kan også hjælpe dig/Jer hvis I har brug for hjælp til noget.
Vi takker for dine gode fif -- det med at få folk ind på vores hjemmesider, er et tilbud, om gode produkter til fornuftige priser og det er jo helt frit, at handle, så det skal bare ses, som en positiv oplysning til andre, som skulle have lyst til, at købe vores produkter.
Du virker til at være den rette til at komme med feedback på en nyåbnet webshop, og jeg har just placeret et indlæg om samme vedrørende Shifi's hudpleje og skønhedsklinik. Det vil være super om du havde tid at komme med lidt feedback (ved ikke lige hvordan jeg linker til mit førnævnte indlæg, men det drejer sig kort om: