Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

professionel marketing hjælp søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

har brug for et dygtigt firma, som rådgiver om hvor på nettet man får den bedste ROI ved salg af helsekost produkter.

Har prøvet landing page via Guava, hvor jeg sælger produkt på abonnement, men 25-30% leads findes ikke eller er fiktive bestillinger.  Derudover er der mange der ikke betaler. 

Er der nogen af jer der har prøvet automatisk re-billing via kreditkort og fungerer det?

Hvad med diverse bannerannoncer på søgemaskiner ift affliate, hvordan er ROI der? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:10

Har du overvejet Facebook Ads? - Du kan jo sagtens sætte et tracking system op på dit site, og lade et firma stå for dine ads, og så betale dem pr lead? :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 14:19

tak for svar. har du gode erfaringer med facebook ift andre medier?  hvilket firma kan du anbefale, hvor man kan betale pr. lead?  Er problemet ikke det samme der også at kvaliteten at leads er svingende og at man modtager et stort antal fiktive og svindel leads.?.  

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:26

"Hvilket firma kan du anbefale" - Jeg er selv ved at opstarte et medie bureau, hvor en af vores hoved kompetencer er Facebook Annoncering, så umiddelbart kan jeg kun foreslå mig selv. :)

"Hvor man kan betale pr lead" - Det er meget muligt - Vi opsætter et tracking system på din side, og på den måde kan vi så se om folk køber noget igennem facebook annoncerne. - Og der vil en lead prisen typisk være en procent del af hvad der bliver købt for. Eller hvad det er du ønsker at kunden skal.

..

Kvaliteten af leads kan godt variere hvis du f.eks benytter et Affliate netværk til at håndtere dine annoncer. - Men et almindeligt online markedsførings bureau, opsætter normalt et tracking system som kan udskrive rapport hvor du kan følge med i.

Håber det hjalp lidt :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 14:32

hej. du må gerne sende mig en email på ericvan@sol.dk  med kontakt oplysninger, når du er klar med mediebureau. Men selvom man har et tracking system og kan følge med, elimenerer det ikke fiktive leads, når man sælger pr faktura og ikke kreditkort.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:39

ericvan3:

Er problemet ikke det samme der også at kvaliteten at leads er svingende og at man modtager et stort antal fiktive og svindel leads.?.  

Hos de fleste netværk kan du lave en aftale, hvor du manuelt kan slette ugyldige leads. Jeg har iøvrigt også kørt en kampagne hos Guava med rigtig mange "Anders And" tilmeldinger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Jul 10
Skrevet kl. 14:44

hej nicolaj. man opdager jo først nogle uger efter udsendelse af ordrer om leads er fiktive, når folk ikke afhenter, ubekendt på adressen eller de nægter at betale fordi de ikke har bestilt. hvor lang tids respit havde du til at slette leads eller få dem krediteret.

hvor får du den bedste ROI på kampagner?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:07

ericvan3:

hej nicolaj. man opdager jo først nogle uger efter udsendelse af ordrer om leads er fiktive, når folk ikke afhenter, ubekendt på adressen eller de nægter at betale fordi de ikke har bestilt. hvor lang tids respit havde du til at slette leads eller få dem krediteret.

Jeg valgte ikke at gøre noget ved det dengang, fordi det var begrænset hvor meget de kunne levere på den pågældende kampagne. Jeg ved at Viasat og enkelte a-kasser kan gå ind og slette leads efterfølgende (også mere end 14 dage efter.). Det sker også at jeg får slettet et lead på et mobilsalg hos Tradedoubler, hvilket er helt fair hvis kunden har benyttet sig af sin returret.

Så længe du kan aftale med netværket at du må slette ugyldige leads, så afhænger ROI jo udelukkende af prisen pr. lead Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Jeg har i UK set programmer hvor de først betaler efter 90 dage, det er mest med hus lån da det tager lang tid at få alt på plads. Jeg mener også at nogle af hosting firmaerne køre med 90 dage pga returret.

Men som Nicolaj nævner så find ud af hvor lang tid det tager for dig at være sikre på at varen bliver leveret og betaling er modtaget. Hvis du kan sende et link til din webshop, så vil jeg da gerne se om jeg kan give mere råd om at køre et affiliate program. Du er velkommen til at sende det på PM hvis du fortrækker dette.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:25

ericvan3:

Hej

Det er meget forskelligt fra affiliate netværk til affiliate netværk hvilke muligheder du har for annulleringer.

I vores affiliate netværk Partner-ads kan du slette ugyldige bestillinger, annullerede bestillinger, Anders And leads o.l. i indtil 30 dage efter leadet er registreret.

Det skulle gerne give dig tid til at følge op på de enkelte leads.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)