Hej Amino Jeg har en ven, der mente det var for svært at finde investorer her i landet - så sad vi og talte lidt om verdens rigeste personer, og øvrige muligheder for at finde risiko villig kapital. Han er så gået skridtet videre, uden jeg dog vidste noget, og har kontaktet flere personer fra forbes liste over verdens rigeste personer, og han har sku fået svar retur!!! Selvfølgelig har han lavet hjemme arbejdet godt, i og med at han har lavet en god beskrivelse af ham selv og hans visioner mv. - men alligevel havde jeg ikke i min vildeste fantasi troet at det var så "nemt" . Nu skal han mødes med nogle af denne persons repræsentanter for yderligere drøftelser om projektet omfang, kapital behov osv. - bliver så spændende og følge... Synes det er helt vildt, men trods alt rigtig godt gået - man får jo ikke noget forærende i dag, så hvis man ikke tør tage chancen, så sker der jo heller ikke noget. Og det må man da sige min gode ven her har gjort... Nå ville bare lige dele denne med jer, som motivation for andre der sidder i samme situation. God eftermiddag. Bendtsen
|
For godt til at være sandt??

Godt gået |
Det lyder godt nok spændende. Jeg har altid selv gået med lignende tanker om at skaffe en eller flere investorer til projekter, jeg gerne vil føre ud i livet. Meget inspirerende :) |
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Ha ha.... Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan verdens rigeste personers indbakke må se ud efter det her indlæg....
27.000 mails med noget i retning af "Hellooo.... I'm a danish "iværksætter" and I have an idea for a great company.... My idea is that we print advertisements on hotdogs (we call them pølser in Denmark).... You can catch me at fjabbeaben@hotmail.com or at 55-55-55-55 - just don't call after 21.30 because then my parents are sleeping"
Nej seriøst.... Det er sgu rigtigt godt gået.... En ting er naturligvis at få et møde med en repræsentant osv... Noget andet er at få lokket en investering ud af dem. Men det er sgu rigtigt fed iværksætter ånd - god stil her i sommervarmen! |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Fama Ja, der er nok mange der forsøger sig, men for det første skal man nok ramme den rigtige person på det rigtige tidspunkt, med den rigtige ide - for ikke at drukne i mængden. Er dog lidt misundelig, da jeg selv sidder med et andet projekt, hvor jeg mangler kapital - men jeg må jo bare suge til mig, og så måske selv forsøge lykken :) Ville da ønske at jeg kunne skrive samme indlæg, men hvor det er lykkes for mig selv :) Men har stor respekt for min ven, og den måde han køre tingene på - han har aldrig været selvstændig før, men er gået All in på projektet her, og det ser ud til at det kan lykkes for ham - tror dog ikke sådanne folk tager et møde uden at have noget med i ærmet - omvendt så ved jeg han har endnu en kanin gemt i hatten, han vil trække op på mødet - synes det er en rigtig fed måde og gøre tingene på - gi dem 90% af konceptet, som sådan hænger godt sammen og har stort potentiale, men så lige gemme de sidste 10% der gør konceptet helt unikt. Bendtsen |
Virkeligt fedt med den slags historier her på Amino. Det er noget af det, der kan holde motivationen i top. Nogle af dem på Forbes' lister er formodentlig også folk der er blevet rige på netop investeringer - og så kan disse "repræsentanter" meget vel være medarbejdere i deres investeringsfirmaer, men alligevel... Det ville være fedt, hvis du skriver senere, hvad der sker efterfølgende. Thumbs up! |