Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gaber jeg over for meget?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tænkt mig at opstarte en internatiomal affiliate hjemmeside, med fokus på idéer til hvad man kan lave, hvad enten det er hobbier, rejser eller andre fornøjelser

der bliver månedligt søgt 9 millioner gange på "things to do" og de fleste resultater dertil er eks. things to do in washington eller london, så tænkte hvis jeg laver det mere globalt kan jeg få noget trafik

Jeg er dog bange for at jeg gaber over for meget, kunne måske stryge rejser men er det muligt tror i?

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:54

Hvis du er ny på affiliate markedet, så mener jeg at du gaber over for meget. Prøv at øve dig lidt på det danske marked først, der er masser af muligheder.

Er du tilgengæld øvet og føler du har tiden til at springe ud i sådan et projekt, så skal du da bare gøre det uden at se dig tilbage. I bund og grund handler det jo om at tage en beslutning, er det virkelig noget jeg vil det her? Vil jeg arbejde intenst med opgaven, hver dag de næste 2-3 år? Hvis du virkelig er opsat på at få succes, så skal du også nok få det ;)

Held og lykke herfra ...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:07

Jeg ville bare springe ud i det, du er på kloden i begrænset tid, hvorfor udsætte ideer.

I værste tilfælde tjener du 0 kr og har brugt en masse tid.

Men du har tilgengæld lært en helvedes masse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 16:35

det har du ret i

har lige et spørgsmål

Er det muligt selv af vælge hvilke reklamer på sin side og hvor de skal være? siden jeg kun er 16 kan jeg ikke bruge Adsense endnu

f. eks. hvis jeg laver en side med hvordan man kommer ind i golf, kan jeg så vælge at sætte golf relateret reklamer der også cykel relaterede i en cykel orienteret side?

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:48

Du skal ind i de forskellige affiliate networks der er, men jeg tror at de mere erfarne affiliates herinde, svarer lidt senere med deres guldkorn, nogen af dem tjener +1000 kr om dagen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:49

MadsHargreave:

det har du ret i

har lige et spørgsmål

Er det muligt selv af vælge hvilke reklamer på sin side og hvor de skal være? siden jeg kun er 16 kan jeg ikke bruge Adsense endnu

f. eks. hvis jeg laver en side med hvordan man kommer ind i golf, kan jeg så vælge at sætte golf relateret reklamer der også cykel relaterede i en cykel orienteret side?

Sagtens.

Men spørg mig ikke hvordan - for det aner jeg virkelig ikke ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 20:20

De forskellige affiliate netværk tilbyder dig muligheden for flere hjemmesider, du opretter dem blot på din profil. Derefter kan du frit vælge hvilke annoncer og kampagner du vil benytte dig af, på hver enkelt side.

Dertil er det så vigtigt, at vælge annoncer som har noget med din sides indhold at gøre, og gerne noget dine besøgende interesserer sig for.

Opret en profil på http://www.tradedoubler.com/dk-da/ eller http://www.iqmedier.dk/ , og se alle de forskellige annoncører - der er masser at vælge imellem.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 20:32

ah ok tak

har lige endnu et spørgsmål

Når man bygger sin website, skal man lave tomme pladser til adds eller bliver de placeret uden for siden automatisk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)