Hej Snudebille ;-)
Som alle de andre siger så kan du bare sige op og starte dit eget op. Jeg syntes det lyder spændene det du siger med en ugyldig kontrakt. har selv arbejdet for et rengørings firma i Århus området. Mon det er sammen firma hehe ?
Med hensyn til at komme i kontakt med potentielle kunder så er Århusonsdag et rigtig godt sted at starte. Jeg arbejde en gang for en. han havde et firma med to ansatte og så et call center, hvor folk ringede ind, og hver onsdag havde han to annoncer med i avisen med to forskellige nr. det kunne være en mulighed, og ja så er der jo facebook og alle sådanne steder.
Hvad du skal have pr. time er jo lidt op til dig selv. kig på hvad andre tager, men husk det er en `luderbranche` men du skulle jo gern ha en okay time løn til dig selv, og så skal du jo ha så du kan betale bil, tlf, og de produkter du skal bruge. Med hensyn til produkter så se Århus total rent ( mener jeg de hedder ) de køre også b2b hvis du ikke helt har styr på hvor du kan købe...
Har du gjordt dig nogle tanker om hvad for et rengørings område du gern vil ligge dig i ? tænker om du vil ha fokus på erhverv el private ? er det bare rengøring eller skal der også vaskes vinduer ? der er også nogle rengørings firmaer der renser tæpper og ordner gulve ? så der er jo rigtig mange muligheder, og der er RIGTIG MANGE andre rengørings firma bare i Århus, det er også hver at ta med i sin overvejelser.
Men kan sku godt selv forstå at du har lyst til at starte op for dig selv, det er da også fristende, men vendt nu med at sige op før du er helt sikker. men et held og lykke her fra skal der da lyde ;-)
hilsen
MicK