Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder af mobilt bredbånd?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

He he... det lyder som en god deal :-)

Jeg har bedst erfaring med 3 og tror det ville være en god løsning at lave det via dem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:28

Jesper Sølund:

Jeg gir en kasse øl hvis du signer 2000 forbindelse op igennem mig ;-)

Tilbage til tråden, men stadig lidt offtopic:

Syntes du skal fokuserer på 3 eller TDCs net. Da de klart fungerer bedst. Telenor og Telia er på ingen måde fantastiske (endnu), især hvis du skal udenfor byerne. 

Mon ikke han kan få bedre aftaler når han nu tegner 2000 abonnementer Stick out tongue

Du skal jo tænke på at man kan finde et af "de andres" MB abonnementer meget billigere end 3's. Det er selvfølgelig kun hvis vi snakker om at de skal bruges i byen, men man tjekker jo selvfølgelig dækningskortene inden man får sig et MB

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:28

Casper, IOOS Internet:

Nu har 3 jo kun fået  license til et mindre frekvens område i forhold til de andre teleselskaber, og det vil blandt andet få betydning for de hastigheder / produkter som de vil kunne levere, da det vil begrænse antallet af samtidige brugere, samt den teoretiske øvre hastighed (igen i forhold til de andre teleselskaber).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er rigtigt, men jeg tror ikke det får nogen betydning for almindelige mobil og bredbåndskunder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:32

Mark MK:

Mon ikke han kan få bedre aftaler når han nu tegner 2000 abonnementer Stick out tongue

Jo det er jeg sikker på. Men uden at kende til skakmesterens firma, tror jeg den største udfording bliver at få en kreditgodkendelse til så mange. Rabatten giver sig selv :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:41

Nicolaj Thomasen:

Casper, IOOS Internet:

Nu har 3 jo kun fået  license til et mindre frekvens område i forhold til de andre teleselskaber, og det vil blandt andet få betydning for de hastigheder / produkter som de vil kunne levere, da det vil begrænse antallet af samtidige brugere, samt den teoretiske øvre hastighed (igen i forhold til de andre teleselskaber).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er rigtigt, men jeg tror ikke det får nogen betydning for almindelige mobil og bredbåndskunder.

Casper du skal regne med at 3 betalte 325 millioner kr. mindre for sine licenser end de tre store selskaber gav (De gav hver 333 mil. og 3 gav kun 7 mil.) derved sikre de sig kapital.

Dertil skal lægges at de har det bedste 3,5G netværk og at deres overgang bliver mere flydende end det vil gøre for de andre selskaber.

Edit: Og Nicolaj har til dels ret, da der pt. ikke findes nogle mobiltelefoner til salg (Af hvad jeg ved, så findes der en enkelt eller to. Men de er ikke i Danmark, og er ikke noget kendt mærke.) der kan håndtere LTE. Jeg tror heller ikke vi når at se dem inden LTE bliver lanceret til næste sommer. LTE vil primært blive brugt til MB

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:46

igang:

Mark MK:

Jo det er jeg sikker på. Men uden at kende til skakmesterens firma, tror jeg den største udfording bliver at få en kreditgodkendelse til så mange. Rabatten giver sig selv :o)

Nu ved vi jo ikke hvad trådstarter skal bruge dem til, men hvis -som jeg forstår det- skal bruge dem til at lave sit eget software og smække på, og vidersælge. Så tror jeg også vi har et rungende nej!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:49

skakmester:
Helt konkret skal jeg bruge ca. 2.000 mobile bredbånd og der er en speciel software der skal tilknyttes til dem, så man kan ikke bare købe dem hos de etablerede udbydere.

Jeg er ret sikker på at du godt ville kunne udvikle noget software der ikke har noget med selskabet at gøre, som ville kunne bruge abonnementet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)