Her den sidste måned har jeg læst en hel masse om affiliate. Jeg må indrømme, at det har virkelig vækket min interesse og jeg vil gerne prøve at arbejde lidt med det.
Jeg håber lidt på, at nogen herinde vil hjælpe mig igang
Her den sidste måned har jeg læst en hel masse om affiliate. Jeg må indrømme, at det har virkelig vækket min interesse og jeg vil gerne prøve at arbejde lidt med det.
Jeg har læst flere der fx har problemer med at få folk til at klikke på deres ads. Så overvejer jeg også at starte min egen hjemmeside, med en idé jeg har gået med i et stykke tid. Det var egentlig grunden til at jeg begyndte at læse om affiliate, og det kunne jo selvfølgelig være lækkert at være lidt mere inde i det.
Det jeg nok søger her er, nogle metoder som andre har brugt/bruger og virker godt
Jeg har læst flere der fx har problemer med at få folk til at klikke på deres ads. Så overvejer jeg også at starte min egen hjemmeside, med en idé jeg har gået med i et stykke tid. Det var egentlig grunden til at jeg begyndte at læse om affiliate, og det kunne jo selvfølgelig være lækkert at være lidt mere inde i det.
Det jeg nok søger her er, nogle metoder som andre har brugt/bruger og virker godt
Måske du skulle prøve nogle af de ting du har læst. Og så lære af dine fejl? Tvivler på du får nogle til at lave en komplet guide til dig... Du må læse dig til en masse små bidder rundt omkring, og så selv sætte dem sammen :-)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Jeg har læst flere der fx har problemer med at få folk til at klikke på deres ads. Så overvejer jeg også at starte min egen hjemmeside, med en idé jeg har gået med i et stykke tid.
Det er præcis problemet med langt de fleste mennesker. De egner sig ikke som selvstændige eller til affiliate marketing, da de ikke kan tage action.
Som Jesper nævner, så kom ud og lav dine egne fejl.. Det vil få dig til at blive langt bedre end hvad jeg nogensinde kan lære dig.
Jeg syntes du skla komme igang med en hjemmeside :) Jeg vil gerne hjælpe med at sætte en WordpressBlog op med et design hvis du mangler hjælp til det :)
Jeg syntes du skla komme igang med en hjemmeside :) Jeg vil gerne hjælpe med at sætte en Wordpress Blog op med et design hvis du mangler hjælp til det :)
På forhånd mange tak!
Hej
Hvis du gerne vil tjene penge med affiliate marketing så er det en god idé at lave noget godt indhold på f.eks. en blog.
Jeg vil anbefale dig at vælge et emne som interesserer dig og som du ved noget om. Så kan du vise nogle relevante affiliate reklamer i.f.m. det indhold du laver.