Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år og affiliate marketing

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en dreng på 16 år som starter på gym efter sommerferien. Jeg har en masse fritid som jeg gerne vil udnytte i form af affiliate marketing, som jeg har læst en masse om de seneste par dage

Jeg regner ikke med at fokusere på dette resten af mit liv, men jeg synes det ville være fedt hvis jeg kan tjene nok til at købe noget ekstra tøj og diverse fornødenheder

har erfaring med opbygning af websites, photoshop og video redigering og ville bare høre andre folks meninger, er det muligt at benytte sig af affiliate marketing som kun 16åring? har læst om AdSense, men der skal man være mindst 18år

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:43

MadsHargreave:

...er det muligt at benytte sig af affiliate marketing som kun 16åring?

Hvorfor skulle det ikke være det? Kom igang med det samme, men sørg for at du laver noget du interesserer dig for og ikke nødvendigvis det der har den højeste EPC... Det er meget lettere at få et projekt til at blomstre hvis det ikke kun er pengene der er drivkraften.

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:46

Super! Har massere tid på hænderne da det er sommerferie

Er det er sted som giver en oversigt over forskellige affiliate programer?

og er det muligt at tjene mere end 1000kr om måneden hvis man for skabt en hjemmeside men rimelig trafik?

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:53

Og hvis man kører sådan en hjemmeside med affiliate marketing, har man stadig tid til det sociale og lektier? forstå mig ret, forstå det kan tage lang tid og ikke er let at starte op, har også tænkt mig at yde mit

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:02

Hej.

Selvfølgelig er det muligt at lave affiliate marketing som 16 årig.
Er selv 16 år og har også lavet en lillu smule af det.

Du kan sagtens køre adwords, altså reklamer på google selvom du er under 18.
Og ved at tilmelde dig f.eks. Euroads eller nogle af de andre netværk kan du hente kampagner ind på dine sites, eller køre dem direkte på google. BEMÆRK dog SEM skal være tilladt.

God fornøjelse.
Du velkommen til at kontakte på mig
gustav(snabela)lyngen.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 16:23

MadsHargreave:

er det muligt at benytte sig af affiliate marketing som kun 16åring? har læst om AdSense, men der skal man være mindst 18år

Hej

Hos Partner-ads kan du godt være affiliate partner selv om du er 16 år :-)

Lav noget indhold du interesserer dig for og ved noget om, og placer så nogle relevante reklamer sammen med indholdet.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 16:32

Er det bedst at starte ud med en blog eller website?

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:34

Personligt syntes jeg en blog er et rigtig godt redskab til at starte med.

Bare du finder noget du kan li og skrive om og så er det bare at promovere den (:

Tilmeldt 10. Jul 10
Fra  resend.io Skrevet kl. 16:35

Okay det vil jeg starte med :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:36

En Kombination ville ikke være at skade. du kan skabe lidt personligt indhold og samtidige lave noget  som er sat mere kommicielt op.

Du må sige til hvis du har et Domæne og Webhotel, så vil jeg gerne smide en Wordpress Blog/CMS op for dig et design :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)