Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder det her?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået arrangeret en tur til 230,- for bus frem & tilbage + entré til gammelestrup, der skal mindst være 20 personer før turen bliver til noget. Jeg har tænkt mig at markedsføre mig ved at sætte papir op i de lokale butikker i byen.Turen kommer til at vare ca. 4 timer.

Så er mit spørgsmål, tror i at folk er villige til at 230 pr. person (: ? Det er primært til voksne & ældre mennesker

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen der skal til Gammelestrup da - og hvad sker der der? Passer tiden med købernes ønsker? Er 4 timer nok? Er der billigere eller lettere alternativer? Skal de stå tidligt op, for at komme med din bus?

Sorry for alle spørgsmålene Mads, men ellers blir det lidt svært at svare på...Wink

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 12:23

Heidi Graff:

Er der nogen der skal til Gammelestrup da - og hvad sker der der? Passer tiden med købernes ønsker? Er 4 timer nok? Er der billigere eller lettere alternativer? Skal de stå tidligt op, for at komme med din bus?

Sorry for alle spørgsmålene Mads, men ellers blir det lidt svært at svare på...Wink

Folk skal til gammel Estrup fordi det er en oplevelse, og der sker mere end der gør der hjemme. Jeg ved ikke om tiden passer med købernes ønsker. Ringet til Estrup i dag og spurgte om hvor lang tid de foreslog.

Jeg ved ikke om jeg er for  dyr, tager ca. 50 kr. pr. person.  Regner med bussen skal køre kl 10.

- Mads Ulbæk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:29

Jeg  ved stadig ikke hvad det er ?

Er det en skov ? slot ? grillbar ?

Fortæl nu i detaljer :-)

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 12:46

Det er et sted hvor de har to museer, og en flot natur rundt om :) et gammelt slot :)

- Mads Ulbæk

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:47

Hvor kører bussen fra? Er det fra Auning, tror jeg ikke du får så mange med. Er det fra Aalborg skulle det nok være muligt at samle en busfuld.

@Kigger, Gl. Estrup er en gammel herregård på Norddjursland, hvor der er landbrugs- og herregårdsmuseum.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:52

Mads Ulbæk:

Det er et sted hvor de har to museer, og en flot natur rundt om :) et gammelt slot :)

Koster det penge at komme ind?

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:00

For at få pensionister med tror jeg du skal have noget kaffe og kage indbygget i programmet et eller andet sted. Evt. blot serveret i bussen, hvis det er tilladt. Og sørg for at det er godt kaffe og kage, en citronmåne fra Aldi og en tynd kop kaffe kan ødelægge hele turen.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:07

Og hold ind på resteplads på vejen :-) De fleste ældre har mindre god blære ;-)

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 15:55

Bussen kører fra Langå, og er en tur for kun 20 - 25 pers fra langå og omegn.

Det med kaffe lyder som en god idé,regner da også selv at tage med for at holde styr :)

- Mads Ulbæk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)