Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udnyttelse eller bare buisness? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg går lidt og leger med tanken om at være event koordinater, jeg arranger allerede fester for et lokalt diskotek, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet, men er lidt i tvivl om dette.

Jeg vil godt arrangere udflugter og ture for gamle mennesker, og så tage 100,- eller noget oveni pr. person når det hele er klart med guide, bus og så videre. ? Men synes i det koncept er udnyttelse eller hvad er jeres mening om det forsøg? :)

Håber i forstår det :)

Hilsen Mads U. :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:07

Jeg forstår godt hvad du vil, men jeg forstår ikke hvorfor du mener det kan være udnyttelse?

Er det fordi det er ældre mennesker? De skal nok finde ud af at give dig klar besked hvis de er utilfredse med din service - og rygterne skal nok gå hurtigt. Jeg tror ikke nødvendigvis det er en "nem" målgruppe, hvis det er det du mener, tværtimod.

Men held og lykke med det!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:09

Det kan jeg ikke se noget galt i. Du tilbyder dem jo en - sandsyynligvis - attraktiv vare. Og selvom det er ældre mennesker, er de nok ikke ældre end at de godt kan finde ud af at takke nej, hvis det ikke er noget de vil bruge penge på, eller synes er for dyrt.

Så hvis du kan få en forretning ud af det, og samtidig give de ældre en på opleveren, synes jeg bare du skal komme i gang :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:11

Synes ikke det er udnyttelse, da du har lavet et stykke reelt arbejde ved at koordinerer deres tur. Hvilken pris du mener du skal have for at arrangerer disse udflugter, er helt op til dig.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 17:12

Okay jeg sige mange tak for jeres hurtige og gode svar :)

Det er ikke fordi jeg tror, at de er en nemmere gruppe at få penge ud af, men fordi jeg tror det vil være nemmere for mig at lave arrangementer som passer til dem, end til andre grupper :)

Hilsen Mads Ulbæk. :)

- Mads Ulbæk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:15

Mads Ulbæk:

Det er ikke fordi jeg tror, at de er en nemmere gruppe at få penge ud af, men fordi jeg tror det vil være nemmere for mig at lave arrangementer som passer til dem, end til andre grupper :)

Det lyder som om det er nogle forholdsvis triste arrangementer du så har fået lavet for det lokale diskotek, hvis din konklusion er, at det nok er pensionister der er din målgruppe.. :o)

Held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 17:19

igang:

Det lyder som om det er nogle forholdsvis triste arrangementer du så har fået lavet for det lokale diskotek, hvis din konklusion er, at det nok er pensionister der er din målgruppe.. :o)

Held og lykke med det.

Det er nu mere for at prøve noget andet ved siden af, men jeg siger mange tak :)

Hilsen Mads Ulbæk :)

- Mads Ulbæk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:29

Mads Ulbæk:

Jeg læste det overhovedet heller ikke på den måde. Tværtimod opfattede jeg det som en etisk overvejelse, fordret af en sympatisk karakter. Jeg er sikker på du kan skrue en sund forretning sammen.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:43

Hej Mads,

Jeg synes overhovedet ikke det er udnyttelse, tværtimod er det et fedt initiativ. Det er en skam at der ikke findes flere arrangementer for ældre, de skal jo også more sig! Mine bedsteforældre går fx til gymnastik i vinterhalvåret (de er 87 og 90) og de har virkelig været glade for det. Det er jo ikke eliteidræt, men de kommer ud og bevæger sig lidt og mødes med andre ældre :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33

Det er da bare buisness, og har intet med udnyttelse at gøre. Målgruppen er vel i stand til at tænke og agere selvstændigt. Jeg aner ikke hvad sådan noget skal koste, men du kan jo starte med den pris, og så justere efterfølgende, hvis ikke det passer!

God arbejdslyst.

/Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)