Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksponering af webshop ”næsten gratis”.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået en ny idé. Når vi sender varerne fra vores webshop ud til kunderne, sender vi sommetider en vareprøve med, eller måske en reklame for andre produkter vi har på lager. Men i virkeligheden er dette jo ikke så interessant, for kunderne har allerede været inde på vores side og købt det de skal bruge.

Men vi kunne jo i stedet for sende en reklame med for en anden webshop, som vi gerne vil gøre en tjeneste. Derfor prøver vi I en periode at tilbyde vores kunder at vi sender deres reklamer med ud i stedet. Hvis du f.eks. køber for 500 (inklusiv moms på vores shop), så sender du samtidig en reklame i en PDF til os på info@pickandpack.dk. Så udskriver vi 10 stk. og medsender til vores kunder. Vi kan kun udskrive på en side, og kun i sort hvid. Alt efter behov, vil vi måske skulle udsende flere reklamer med samme ordre.

Har du lyst til at prøve dette, så ligger vores shop på www.billigEmballage.dk

Jeg hører også gerne fra jer andre hvad I mener om idéen, og om ikke den kan bruges flere steder end kun hos os??

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Det lyder da som en meget god ide,men 500kr for 10sider det er da lidt dyrt. Hvor mange vil du sende ud, hvis man selv trykker den og sender dem til dig - klar til at lægge ved??

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 20:41

Hej Bord og stole.

Kan godt være at antallet skal revurderes. Men tænkte at vi skulle starte et sted. Tænkte lige at vi ville se hvor mange der vil bruge dette. Herefter kan tallet juisteres for muligvis at gøre det mere attraktivt.

Man må gerne selv udskrive og sende til os. Men udskriften er så billig at det ændrer ikke det store billede. Men hvis man gerne vil have dem med i farver, kan det vel nok være en meget god idé.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:02

Jeg vil gerne bidrage til at nuancere idéen lidt. Jeg synes den er ok, men kun hvis den reklame der sendes med har relevans for det produkt man har købt. Jeg synes, det er dårlig service overfor ens kunder, hvis man sender alle mulige reklamer med, som de ikke har bedt om - med mindre det virkelig har en klar og tydelig relevans i forhold til det produkt, man har købt.

Held og lykke med projektet.

Karen

www.unikafund.dk

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 22:48

Hej Karen

Det kan du have ret i Big Smile

Mange af vores kunder er mindre erhvervs drivende. Og jeg overvejede også om vi skulle lave et lille folde (tidsskrift) med case stories fra vores kunder.

Dermed kunne det blive lidt interessant læsning for modtageren. Men det vil bare gøre arbejdet meget større.

Det har i hvert tilfælde givet næring til mere kreativ tækning.

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 22:49

Undskyld.......der skulle stå  tænkning :-) Hvis det da ellers er et ord.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)