Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fanger vi mænd i alderen 16 - 30 år

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt prisen ned på produktet. Det kan jo ikke være meningen de 16 årige skal bruge 10-20 % af deres budget på ikke at have tømmermænd ? 

Hvis de skal kunne være med tror jeg enten det er deres mor og far det skal betale. Reklamen kunne lyde sådan. '

Træt af at se dit barn sove hele dagen prøv tømmermænds pillen. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
Hvis de skal kunne være med tror jeg enten det er deres mor og far det skal betale. Reklamen kunne lyde sådan. '

Træt af at se dit barn sove hele dagen prøv tømmermænds pillen. 
Nu bor jeg så ikke hjemme længere, men jeg tror nu hellere mine forældre ville købe mig et godt og højt vækkeur end en tømmermænds-pille.

Træt af at din søn/datter kommer hjem sent, pisse fuld? Cactus er svaret på dine bønner. ;)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligvis en konkurrence hvor man kan vinde disse cactus piller.

Man kunne ligesom tidligere foreslået opfordre folk til at filme deres "tømmermænds"-dag og dem der så havde det værst kunne vinde et halv års forbrug af cactus eller lign.

Brugerne på sitet skal så kunne stemme om videoerne og "synes godt om" videoerne så det bliver spredt via deres facebook ud til deres venner.

Oplagt til disse 3 næste kommende uger hvor mange er på sommerhusferie med druk en hel uge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad brugerne sende et billede ind af deres"tømmermands-dag"- de grimmeste får lov at deltage i en reklamevideo på Youtube.

Eller afhold en Cactus-audition ala Xfactor, så man kan se audition på Youtube og/eller Jeres egen hjemmeside.

Held og lykke

Michael

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)