Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fanger vi mænd i alderen 16 - 30 år

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder lidt med sitet www.connery.dk

Vi vil gerne lave en viral kampagne sammen med et firma der sælger "tømmermænd piller".
Ideen er at bruges sitets 100.000 brugere og lade dem bruge Facebook og sitet som platform for kampagnen.

Målet er at virksomheden skal have en masse omtale og branding og vi skal have flere reg. brugere.

Har i en ide til hvad vi kan gøre?

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

"Hvordan fanden fanger vi mænd i alderen 16 - 30 år?" - sex !

Hvorvidt det kan bruges ifm. tømmermænds piller ved jeg ikke, der må du selv være kreativ :-)  Men Cult har jo nogle ret vilde kampagner med "drink now, apologize later" osv.. Så hvis du på én eller anden måde kan få noget sex ind over brandingen/reklamerne (uanset hvor banalt det lyder), er jeg sikker på, at du får en masse opmærksomhed! 
Blandet sammen med denne fantastiske pilles effekt, bør det sætte gang i noget mund-til-mund markedsføring.  

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid nogen babser i reklamen - jeg skal nok se den!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af jeres kommende kunder er sikkert at finde her http://dkbn.dk/ måske der er en vej via dem el.lign...

 

KH C.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Få gang i en eller anden pisse sjov konkurrence, hvor man i hold (gutterne), skal filme noget og sende det ind til Connery. Det kunne f.eks.  være at man fire venner skal drikke 20 flaskeøl hurtigst muligt og så råbe brandet (Cactus?) 5 gange i træk, i kor.  Det skal være sjovt og noget man kan lave sammen med vennerne.

Connery.dk skal så nominere de ti bedste videoer og brugerne skal så stemme om hvilken video der er den bedste.

Præmien kan være 2 dage (fredag, lørdag) på luksus hotel i København med fri sprut og en ordentlig røvfuld tømmermænds pillen til dagen derpå.

Noget i den stil Wink 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være viralt.... Så start med at lave nogle youtube videoer... Det kunne jo meget passende være noget videodagbogs-halløj fra en flok gutter der bare skal feste igennem for vildt her til sommer..... Tømmermændspiller vil så være en meget naturlig ting, at komme ind på i den forbindelse.... Når så man har fået en helvedes masse views på youtube kunne man så tage karaktérerne fra videoerne ind som gæstebloggere (eller noget i den stil) på connery.dk....

 

Tænk Team Easy On - man kunne gå hele vejen og lade karaktérerne blive Danmarks første professionelle festaber..... Naturligvis med tømmermændsfiduserne som deres hovedsponsor......

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da nem nok: I mangler noget om fodbold!

1. Sæt en gættekonkurrence i gang med "Hvem vinder kamp nr. X - deltag og vind et eller andet"

 

2. En serie af artikler om "VM 2010" med artikler, analyser og diskussioner blandt brugerne. Jeg forestiller mig noget a la "Derfor tabte Nordkorea-røvhullerne" eller "Sådan får du adgang til de nyeste VM 2010 resultater

 

3. En sms-service...

a. ...med update på kampene - hver gang der scores et mål, sendes en sms

b. ...med reminder om hvem der spiller i dag

 

4. Tillykke med fødselsdagen-funktion

 

5. Et FUCKING DEBATFORUM man!!!

 

6. Se på http://hot.dk/Message?cmd=100&ft=0 og se på hvilke fora der oprettes flest tråde:

a. "Kun for sjov"

b. "Sex"

c. "Kærlighed"

 

Jeg har mange flere idéer, men så bliver jeg nok banned for spam, lol :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja....og så er der jo også vores allesammens Hundige Soldier - Fisse Ronni.... Han ville sgu da være den fedeste talsperson for sådan en pille..... Men det kan jo være Ronni er blevet for stor til den slags ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige talt med tre af de gutter i er ude efter. Alle sagde at de læser http://mmm.dk/ og EB

Håber i kan bruge det til noget :-)

Ciao.

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget helt andet...

Mad og Vin sektionen... Rigtig mange elsker at bliver scoret af en der laver lækker mad :) Er det ikke en ide at lirre op med nogen sanselige videoer hvor lækre babes viser hvordan man laver lækker, sund, hurtig og sensuel scoremad Big Smile uuuhhh yes det vil mange "maver" være glade for Wink 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)