Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på Facebook grupper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden starten af min virksomhed kørt med nogle tilbudsmail der er sendt ud via e-mail, men overvejer nu at oprette en Facebook gruppe i stedet for nemmere at holde potentielle kunder informeret og opdateret omkring hvad der sker i virksomheden.

Kan I ikke anbefale nogle grupper så jeg kan samle lidt inspiration inden opstart.

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:29

Hvilken slags virksomhed er det?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:35

Min virksomhed udlejer sommerhuse, men det er ikke for at se lignende virksomheder, men for generelt at få inspiration.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:39

Hej Ulrik.

jeg kan godt forstår at du tænker i at oprette en gruppe på face og der igennem sende nyheds breve ud.

Jeg tror klart at det er vejen frem, jeg ved bare ikke om det er en god ide at sende lige så mange nyheds breve igennem face som det er at sende dem som et `normalt` nyhedsbrev pr mail. men det der nok nogle kloge mennesker der kan fortælle mere om ;-)

Vi er i gang med vores shop men er ikke åbnet endnu, men vi har lavet en facebook gruppe og en side, for vores lille shop. på siden har vi billeder og nyheder om vores shop og på gruppen har vi nyheder og så sender vi løbene nyhedsbrev ud over gruppen. Men du er velkommen til at kigge på vores gruppe og side.

Gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=135471840300&ref=ts

Siden: facebook.dk/sexytoy.dk

men ellers så ta og kig på Martin Thorborgs site Thorborg.tv der kan man finde en del info omkring branding på face og myspace mm. den site bruger jeg selv utrolig meget.

Hva er det for et projekt du selv har gang i ? 

hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:52

Jeg startede op sidste år, da jeg selv har et sommerhus på en ø, hvor der ikke var nogle af de "store" selskaber der ville udleje sommerhuse, da de ikke havde fast kontor eller personale, så besluttede jeg at starte op selv.

Så det er ikke fordi der er noget specielt over selve virksomheden, men jeg vil bare gerne benytte facebook mediet, da der er så mange brugere man kan henvende sig til stort set gratis.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:57

det kan jeg godt forstå at du gern vil. der ligger også utrolig mange muligheder i facebook. jeg er desværre ikke så meget inde i det. men i vores gruppe der startede vi med at ha 40-50 og så sende jeg ud til de folk om de ikke ville invitere deres venner og to dage efter havde vi 80, nu er vi oppe på 165 mener jeg. Det ikke så mange igen men vi har heller ikke gjordt så meget ud af det endnu.

Det lyder da fedt med et hus på en Ø, håber da du får en fed face gruppe op at stå ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:07

Hej Ulrik

Først og fremmest vil jeg foreslå dig at lave en Facebook side frem for en gruppe.

Jeg har gennem den seneste tid hjulpet små virksomheder med at komme på Facebook. Hvis du vil slippe for at bøvle med en Facebook side, kan jeg tilbyde dig opsætning og design af en flot Facebook side,  samt give dig værktøjerne til at benytte denne efterfølgende. Og endda til en pris du ikke vil kunne mærke i regnskabet.

Du kan se mere om forskellen på Facebook sider og grupper her: http://www.kb-marketing.dk/blog/virksomhed-facebook-profil-gruppe-eller-side/

Og læse mere om, hvad jeg tilbyder her: http://www.kb-marketing.dk/marketing/facebook_sider/

Du er meget velkommen til at kontakte mig for mere info på kasper@kb-marketing.dk eller via. KB-Marketing.dk

Held og lykke med projektet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:19

Vil klart anbefale dig at lave Fanpage istedet for gruppe. Jeg har været på Facebook siden dengang 3.500 danskere var på Facebook - og oprettede dengang 3-4 grupper - hvoraf to af dem tæller hhv. 1.200 medlemmer og den anden 1.900 mener jeg - begge specifikke grupper. Blot oplever jeg utroligt lidt respons, såfremt der i ny og næ ryger en mail ud til gruppemedlemmer. Samtidig er jeg osse selv herre-træt at mails fra alle mulige grupper i min Facebook-indbakke.

Anderledes er det med en fanpage - men idag er det noget sværere at nå høje "fan-tal" ift. dengang Facebook var i opstartsfase, hvor der ikke var 17 milliarder grupper ;-)

Fanpages får nye fans, som tager et valg inden de klikker "I like".

Fordelen ved fanpage er jo at den fungere som en hver anden profil, så du kan opdatere den lige så tosset du vil, tilføje materiale, info, billeder - og det bliver bemærket af dine fans. Det sker ikke når du opdatere din gruppe, der skal din medlemmer jo være "ven" med dig, for at se du har opdateret gruppen.

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)