Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Broderi på tøj - Opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Marslev
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og leger lidt med tanken om og starte en lille virksomhed op med broderi på tøj.

Min tanke er i første omgang bare og have det som bi beskæftiligelse. men er usikker på om det ville kunne løbe rundt. det er forhåndsvis dyrt og købe sådan en maskine også kommer der også indkøb af tøj.

Håber i har en masse gode ider jeg kan bruge.

Hilsen JoenBig Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 15:03

Hvad vil slutpriserne blive?

Er markedet dér? Jeg tænker, at det måske ikke er trendy lige pt. med broderi på tøj?

Men jeg ved heller ikke så meget om mode Smile

Mvh

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jeg har en stor virksomhed i Aalborg som laver broderi, tryk og har salg af tøj. Jeg kan da sige en ting :)

Vi er mange om budet men der er altid plads til en mere :) så velkommen til. 

Min anbefaling til dig ville være at starte med at købe broderi og tryk hos et firma og sælge det i stedet for at skulle starte med at købe en maskine til måske 500000 kr syntes jeg det ville være bedre at bruge pengene på at få gang i noget salg. 

Men du skal være velkommen til at kontakte mig omkring dette. Vi tilbyder dropshipping til vores kunder. 

Dropshipping betyder at jeg sender direkte til din kunde uden han endelig kan se hvor det kommer fra. Når du bliver stor nok kan vi også tilbyde at du får dine egne mærkeseddel med logo på og tape med logo på. :) 

Ellers vil jeg blot sige held og lykke med din "nye" butik når du kommer så langt :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Marslev
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:23

Hey Thomas.

Dropshipping lyder spændende og har kikket lidt rundt på nettet og kan faktisk kun se fordele ved det.

men hvordan skal jeg forholde mig i med hensyn til Dropshipping?

Hilsen JoenBig Smile

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:01

Jamen der er som ikke så meget at forholde sig til :) 

En ting der er vigtig er at du kan stole på det firma som du arbejder sammen med da du jo tager ansvaret for hvad de laver på en måde. Klart nok kan du jo klage hvis varen ikke er ok, men som trykkeri ved jeg af erfaring at det er ikke meget der skal til før kunden vælger en anden. 

Eks. Vi laver broderi til en grafisk virksomhed og de spør næsten altid om det ikke kan blive bedre da de ikke er vant til at arbejde med tekstil men med papir og alt jo klart nok for mig bliver meget bedre på papir end på tekstil :) 

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 11:55

Hej Joen

Hvis det har interesse har vi en Brother broderimaskine vi købte for et par år siden, den har vi aldrig rigtig haft tid til at få sat igang andet, med andet end til vores egne logokasketter og T-Shirts.

Så vi påtænker egentlig at sætte den til salg. Prisen på den er 30.000.- ex moms incl nogle hundrede kasketter, og diverse ekstra Fastframes mm.

Det er en rigtig pæn og velfungerende maskine.

MVH

Flemming Nielsen 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:17

Nej desværre kører vi kun med et barudan maskiner. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)