De sidste 2 år har været ret hårde ved mig og jeg har måtte sparre en del, lige som så mange andre. Dette har desværre betydet at jeg har savet den gren over, som jeg selv sider på en del gange og det har desværre givet en del bagslag.
Nu tyder det på at market er ved at vende igen og i den forbinelse ville jeg gerne skaffe noget kapital nu her, for at kunne få de rammer og lave en seriøs markedsføring, for at være med når efterspørgelsen er der igen.
Jeg laver skedersyet løsninger inden for den grafiske branche, til forskelige erhvervskunder og primært de større og som har et løbene behov.
Lige nu køre jeg det som et enkeltmandsfirma og lige nu har jeg ikke mulighed for selv at skaffe den kapital der skal til. Derudover skal jeg også selv igennem en gældsanering.
Jeg har talt en del med min bank og de har set min forretningsplan, de syntes den er god. De har ikke mulighed for at hjælpe mig, men syntes at jeg skal prøve at skaffe den kapital andre steder.
Det jeg søger er investor og mit kapital behov ligger på 400.000,- til 600.000,-, jeg har selv investor/kapital til ca 100.000,- Pengene skal primært bruges til udstyr/aktiver. Det forventet behov ville vare 4-5 år og der ville være et rimeligt godt afkast.
Er det muligt at finde nogle her inde, eller nogle der kender nogle der kan hjælpe ??