Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket og webshops

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:41

Og så er verden ikke så sort-hvid alligevel, når det gælder e-mærket. Ganske som her på Amino, foregår der i hvert fald en gevaldig debat i kommentarerne på denne Comon-artikel, der er noget mere kritisk overfor E-mærket.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:54

Frank Hellerup Madsen:

Og så er verden ikke så sort-hvid alligevel, når det gælder e-mærket. Ganske som her på Amino, foregår der i hvert fald en gevaldig debat i kommentarerne på denne Comon-artikel, der er noget mere kritisk overfor E-mærket.

Een ting er hvad folk siger de gør, og så rent faktisk går ud og gør.

Det eneste man kan gøre er at teste: http://www.amino.dk/blogs/e-handel1/archive/2010/05/18/e-m-230-rket-virker-32-h-248-jere-konvertering.aspx

Igen tror jeg ikke det har så meget med e-mærket at gøre, men mere at man får et kvalitetsstempel fra en anden (større) spiller. Thorborg siger selv at det var vigtigt at få Microsoft Partner logoet på spamfigher. Simpelthen fordi de fik en større autoritet af det. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 16:19

Jeg havde E-mærket på min shop i to år. Det gav ingenting! Kunne heller ikke mærke at jeg fjernede det fra siden.

Efter min mening er E-mærket en pengemaskine, som ikke tilfører din shop noget som helst. Dog kan du få juridisk bistand hvis du har en tvist med en kunde, men det var ikke noget jeg fik brug for.

Hovedparten at de ting du skal opfylde hos E-mærket, skal du også opfylde for at få f.eks. dankort, og derfor har E-mærket ingen reel værdi.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)