Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en SEO side :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Jeg går at overvejer at lave en side som denne http://www.gratis-taletid.dk/, men mit spørgmål er hvor får man sine affiliate's fra ? :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 21:33

Hej Mads.

Hvis du holder musen over de forskellige udbydere, ser du de forskellige affiliate-netværk. Jeg kan ikke se Partnerads på listen, så den er hermed nævnt også.

Mange hilsner,

Mathias.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:46

Mads Ulbæk:

Hej Aminoer, Jeg går at overvejer at lave en side som denne http://www.gratis-taletid.dk/, men mit spørgmål er hvor får man sine affiliate's fra ? :)

Der er milioner af spørgsmål som dette hvis du søgte lidt. Også endda hvis du bare søgte på ordet affiliate på Google Surprise Wink

Hvis du skal lave sådan en side skal der noget arbejde til, så gør også lige det sidste så!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:51

En side som den der, lægger på ingen måde skjul på at det er penge som affiliate der er pointen. Så det kan muligvis være lidt svært at få startet en op som gør præcis det samme.

Overvej i stedet at finde en anden niche, helst noget du selv interesserer dig for og ved noget om. Det kræver arbejde, men det er uden tvivl bedre i længden, både mht. indtjening og din egen interesse og gejst i siden.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 21:53

Siger mange tak for svarene :)

Jeg vælger heller ikke samme niche, vil bare gerne lave sådan en side :)

Hvor meget arbejde skal der i? Er det ikke "bare" at lave en hjemmeside, og så opdater sine links?, og selvfølgelig skaffe besøgene :)

- Mads Ulbæk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:55

Jamen du betemmer jo selv hvor emget arbejde du smider i det.. Desto mere arbejde, desto størere chance for at få udbytte :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:56

Man kan ikke "bare" lave en side, og så ruller pengene ind. Der skal en ordentlig trafik til, for at skabe nogen form for indtjening. Derfor er det en god idé, at skabe en side som tilbyder folk noget, så de vender tilbage. Og så skal siden selvfølgelig også markedsføres, så den bliver kendt blandt folk - og det sker ikke fra dag til dag. 

Men hvis din side og niche er god, så skal det nok blive godt. Det er bare om at sætte gang i processen ;)

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 22:05

Mikael:

Man kan ikke "bare" lave en side, og så ruller pengene ind. Der skal en ordentlig trafik til, for at skabe nogen form for indtjening. Derfor er det en god idé, at skabe en side som tilbyder folk noget, så de vender tilbage. Og så skal siden selvfølgelig også markedsføres, så den bliver kendt blandt folk - og det sker ikke fra dag til dag. 

Men hvis din side og niche er god, så skal det nok blive godt. Det er bare om at sætte gang i processen ;)

Ja det ved jeg skam godt, :) Det er heller ikke noget som jeg vil haste i gang med :)

- Mads Ulbæk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:16

Mads Ulbæk:

Ja det ved jeg skam godt, :) Det er heller ikke noget som jeg vil haste i gang med :)

Dét er jo den helt rigtige indstilling, så det skal nok blive super godt :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)