Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge slips fra en webshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
For rundt regnet et år siden gik jeg med overvejelser om at starte en webshop, hvorfra jeg skulle sælge lækre italienske slips. En lille niche, hvor jeg kunne afprøve dét at have en bette handelsvirksomhed.

Dertil registrerede jeg domænet Slips1.dk (til de sløve knive: Udtales "slipset"). Forestillede mig et stilrent logo, hvor et-tallet var i en lille rund cirkel.

I erkendelsen af, at jeg ikke har tid til rene hobbyprojekter af den art blev det dog ikke til mere end (endnu) et skuffeprojekt. Eller rettere: Jeg har andre, for mig, langt mere spændende projekter i et lidt andet format, der kræver min opmærksomhed.

Skulle andre gå med samme tanker, som jeg gjorde dengang, skal de være velkommen til at overtage domænet (ganske gratis). Domænet udløber 31/1-2007 og i stedet for at beholde den i "domæneparken" eller lade en tilfældig købe det via en registrator, vil jeg selvfølgelig hellere overdrage det til en aminobruger.

Jeg forbeholder mig ret til at udvælge aftageren, hvis flere interesserede melder sig - alt efter hvem, der virker til at være mest seriøs mht. at åbne en slipsebiks - og hvad jeg ellers kan finde på af kriterier (intet "først til mølle" princip her).

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Domænet er givet væk. :-)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)