Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profilhjemmeside - Hvad skal den indeholde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !!

Jeg skal til at have lavet en profilhjemmeside omhandlende min virksomhed der arbejder med webløsninger og webudvikling.

Jeg har tænkt en del over hvilke elementer sitet skal indeholde og hvad man blot skal undlade at implementere. Selvfølgelighederne er en introside/forside hvor den besøgende kan læse lidt om virksomheden. Derudover skal der være en kontaktside og en referenceside. Jeg skal også have en loginside hvor kunder kan logge ind og se deres side mens den udvikles, men hvad ville ellers være smart at have med? Gode, sjove, skøre og seriøse ideer er alle velkomne. Det gør ikke noget at det bliver en smule brainstorm-agtigt.

Husk på at denne "diskussion" højest sandsynligt også kan bruges af mange andre der tiltænker at få lavet en ny profilhjemmeside.

Hvad har jeg overset? Hvad virker? Hvad ville i forvente at se på sådan en side?

På forhånd tak !

Mvh Mathias

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:36

Æhm..... Bare lige så jeg har forstået dig korrekt.... Du vil lave en virksomhed, der beskæftiger sig med webudvikling og du vil have hjælp til at udvikle dit eget site?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Fama:

Æhm..... Bare lige så jeg har forstået dig korrekt.... Du vil lave en virksomhed, der beskæftiger sig med webudvikling og du vil have hjælp til at udvikle dit eget site?

Jeg var egentlig bare på udkig efter gode ideer til hvilke tiltag jeg kunne tilføje til de mere traditionelle elementer. Derudover må du forstå at der er stor forskel på webdesign og webudvikling.

Men det ser desværre ikke ud til at der er nogen der sidder inde med nogle fede ideer de vil dele :-(

Mvh Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)