Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

det er øv når man har lavet uformningen,og så 10 mdr efter finder ud af man er blevet udnyttet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen er blevet skiftet, man kommer til en lukket dør, og har fået et anbefalet brev, hvor der bliver skrevet, med dårlig dansk at man er blevet stoppet i sin forretning fordi man har, blevet anklaget for at fået kopi varer

i/s forretning. det lugter langt væk af tag selv bord...

Så galt at vedkommende som der omtales har en ansættelse indenfor skat. og driver så denne virksomhed

efter mæle få skrevet kontrakter ned hos en advokat, sparet er måske ikke tjent.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:16

Jeg forstår ikke hvad du vil med tråden?

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jul 10
Skrevet kl. 19:23

jeg fortæller bare hvad der kan ske,No hvis man ikke har sit bagland iordenNo

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:24

Så vidt jeg forstår er hans IS lukket for at sælge kopi vare.

Som udøves af et firma som ejes af en skat medarbejder.

Men er sgu ikke sikkerSkype-ItWasntMe

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jul 10
Skrevet kl. 19:50

kvinden er ansat i skat og er medejer at i/s virksomheden,

hvor hun så stopper virksomheden efter der er blevet lavet kontrakt på at man skal,

hvis vil  man stoppe virksomheden, skal så tilbyden den anden part i udsigt til at kunne købe(overtage butikken).

Der er ikke ( så vist vides) tale om at man har overtråt noget som helst, men vedkommende(skat) har lukket for lageret, kontoen,og adgangen til at kunne komme ind til forretningen.

Jeg kan kun måske gisne om at der er tale om(fordi man er ansat indenfor  skat....misbrug af sin stilling. og inhabil i forhold til at forvalte lovgivningen. 

Hun er igang med selv at opgøre lageret, uden at hendes kompanion er med.( min kone)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:54

Hej butnik3,

Det lyder som en kompliceret sag, hvor du bør få en advokat med på sidelinien. Hvis der er noget som helst om snakken med din teori om magtmisbrug, skal personen selvfølgelig anmeldes.

Jeg forstår din frustration og ønsker dig og din kone held og lykke med at få redet trådene ud.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:57

Jeg tror jeg har brudt koden (sværhedsgrad = da Vinci-code) :)

Trådstarterens kone har været partner i et i/s sammen med en dame, der arbejder i Skat.

Damen, der arbejder i Skat, har af en eller anden grund valgt ikke at fortsætte med i/s'en, så derfor vælger hun at lukker den ned, UDEN at tilbyde trådstarters kone sin egen andel af i/s'en.

Trådstarter mistænker damen, der arbejder i Skat, for at trække i nogle tråde indenfor i Skat for at lukke selskabet? (okey den her del blev lidt for svær at decode.)

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:05

butnik3:
Jeg kan kun måske gisne om at der er tale om(fordi man er ansat indenfor  skat....misbrug af sin stilling. og inhabil i forhold til at forvalte lovgivningen. 

Magt misbrug er der nok af, en af mine venner som er flyttet til Danmark igen, han er pæredansk og født i Danmark, men boede i USA en årrække.
Efter han havde vundet en sag og skabt lidt ravage, blev han hentet af Politiet et par dage efter fordi han lige pludselig var Iraker og skulle sendes hjem. hans navn er noget lignende så dansk som Hans jensen.

Det blev der selvfølgelig rettet på men det var imens de var igang med at fragte ham til flyet.
Vi kan selvfølgelig ikke bevise noget men det er sjovt sammentræf.....

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jul 10
Skrevet kl. 20:09

tak for hurtig svar , det virker nu:

hvor vi har det lidt på i øjehøjde,som om der har været med iplanen hele  tiden, og det er  lagt meget i at det skulle blive en succes, og det er det også, min kone har rigtig mange kontakter og laver meget så kunderne bliver rummet..

og er rigtig god til at få folk med, hun  er natur talent.

Det grænser til en anmeldse.

eller i bedste fald bemægtigelse af anden mands gods.( ty............)

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jul 10
Skrevet kl. 01:55

men bare man kunne få snakket det ud, så vi kan få en løsning på dette, jeg har ikke lyst eller glæde af at skade nogen eller noget, men måske få det på skinner igen og få fred.

betaler hvad der skal betales, da vi jo lever i et samfund som er godt, og bør beskyttes så vi i Danmark stadig kan sige vi har demokratiske tilstande, og med dialog kommer ud af det med hinanden.

b3

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)