Hej aminoer Jeg er, som overskriften antyder på jagt, efter et nyt job. Mit navn er Torben Pedersen, 36 år og bosiddende, lidt udenfor Aalborg. Jeg er gift og har en datter på 4 år. 1989. 9. klasse afgangseksamen. 1990. HG, Aalborg handelsskole 1991-2002. Danish Crown, Nørresundby, dog afbrudt af 1 år som frivillig værnepligtig hos Prinsens Livregiment, Viborg 2002. Kørende salgskonsulent hos Indoor Cleaning Systems. Booking, afholdelse af kundemøder, salg, levering og som back-up for salgschefen. Bedst sælgende i Europa. 2006. JGV Design & Development. Salgs- og marketingchef. Et lille firma, hvor jeg stod for den daglige drift. 2008. Kørende salgskonsulent. Tagsten, mursten, ståltage og sten dekoration til vægge. Booking, salg, kundepleje. Sprog: Dansk, engelsk, tysk ( kunne måske trænge til en genopfriskning, da jeg ikke har brugt det længe) og til dels norsk. Desuden skal jeg snart i gang med at lære italiensk. Jeg håber dette har vakt nogens interesse. Jeg kan kontaktes på email: tub@skylinemail.dk eller tlf: 30287005 De bedste hilsner Torben |
Mantova:Hej aminoer
Jeg er, som overskriften antyder på jagt, efter et nyt job.
Mit navn er Torben Pedersen, 36 år og bosiddende, lidt udenfor Aalborg. Jeg er gift og har en datter på 4 år.
1989. 9. klasse afgangseksamen.
1990. HG, Aalborg handelsskole
1991-2002. Danish Crown, Nørresundby, dog afbrudt af 1 år som frivillig værnepligtig hos Prinsens Livregiment, Viborg
2002. Kørende salgskonsulent hos Indoor Cleaning Systems. Booking, afholdelse af kundemøder, salg, levering og som back-up for salgschefen. Bedst sælgende i Europa.
2006. JGV Design & Development. Salgs- og marketingchef. Et lille firma, hvor jeg stod for den daglige drift.
2008. Kørende salgskonsulent. Tagsten, mursten, ståltage og sten dekoration til vægge. Booking, salg, kundepleje.
Sprog: Dansk, engelsk, tysk ( kunne måske trænge til en genopfriskning, da jeg ikke har brugt det længe) og til dels norsk. Desuden skal jeg snart i gang med at lære italiensk.
Jeg håber dette har vakt nogens interesse.
Jeg kan kontaktes på email: tub@skylinemail.dk eller tlf: 30287005
De bedste hilsner Torben
Hej Torben,
Har du mulighed for at sende et lidt mere uddybende CV på en PB til mig?
Jeg har en virksomhed på sjælland hvor vi arbejder med salg og installering af udsugning/ventilation til industrien. Vi er selv et par sælgere på sjælland der også dækker resten af landet, men jeg overvejer at tilknytte en sælger i det jyske efter sommerferien, dels til at pleje eksisterende kunder, men også til opsøgning af nye kunder.
Det er pt. fortsat på overvejelsesstadiget, men hvis og såfremt kunne der måske være basis for yderligere drøftelse senere på sommeren efter ferien er overstået.
Mvh, Jacob