Hej Nikolas
Jeres side loader meget langsomt, det tog mig godt 10 sekunder at få forsiden ind her.
Ellers ser det jo sådan set ganske fint ud, hvis man lige ser bort fra at jeg ikke kan finde noget telefonnummer til firmaet og at jeg er tvivlsom overfor hvorvidt dit udsagn om at 30% af alle harddiske fejler indenfor 3 år.
Sådan noget statistik skal underbygges med dokumentation for at jeg ville kunne tage det seriøst.
Og så studsede jeg over punkt 9 i jeres betingelser : "Dansave kan ikke holdes ansvarlig for noget indirekte eller direkte tab (inklusive tab for tab af forretning,
tabt arbejdsfortjeneste, tab af backupdata eller lignende), uanset om det er et brud på kontrakten,
forsømmelighed, uagtsomhed, produktansvar eller andet, selvom Dansave eller det ansatte er blevet orienteret om muligheden
for sådanne tab også selvom en forholdsregel heri ikke haropfyldt dets formål.
"
Det virker ikke som noget jeg ville føle mig tryg ved.. I kunne jo såmænd slukke backupserverne uden varsel og henvise til at i ikke har lovet at backuppen virker..
Det leder mig hen til : Hvorfor skal man vælge at lægge sin backup hos en
enkeltmandsvirksomhed der er under et år gammel, i stedet for en af de
større og allerede velrenomerede backupfirmaer?
Mit indlæg er ment som konstruktiv kritik og samtidig en henvisning til potentielle kunder om at sætte sig ind i hvad det er for aftaler man indgår, især om noget så vitalt som backup er.