Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame og Marketing - hvor starter jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere!

Jeg er en knægt på 19 og vil i fremtiden, dvs. om 5-6 år, helst se mig selv som evt. ejer af et reklamefirma. Jeg har ingen præferencer indenfor området, men har dog taget min studentereksamen med succes.
Jeg overvejer at søge ind på antropologistudiet, for at udvide mit "menneske-kender-repetoir", og forestiller mig at det vil være til stor gavn i forhold til mit projekt. MEN udover det, er jeg helt på bar bund. Forestil jer en sydamerikansk indianerhøvding, med en knogle gennem næsen og rød maling klasket rundt på kroppen, placeret MIDT i New York - sådan har jeg det lidt!
Kort sagt; jeg aner simpelthen ikke, hvor jeg skal starte, hvis jeg skal stable et sådant firma på benene, og jeg har heller ingen anelse om, hvilke præferencer der kræves.

Hvis der er nogen, som kan give- eller eventuelt bare guide mig i nærheden af et svar, så er I meget velkomne til at skrive tilbage. Jeg vil læse svarene med stor fornøjelse :)

Venligst Jens Korsgaard.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:25

Har du undersøgt mulighederne for at læse noget direkte relevant? Antropologi er ganske sikkert spændende.... Men jeg forestiller mig man nok kunne finde noget mere relevant, at læse.... F.eks. et sprogfag kombineret med marketing som tilvalg... Hvis man da ikke vælger et marketingsfag som hovedfag.

Journalistisk (i forskellige afskygninger) kunne også være en mulighed....

Ja og så søg job/praktik på et reklamebureau...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:30

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:39

Jeg må indrømme at journalistik slet ikke har skænket mig en tanke, og at jeg ikke har vidst dit andet forslag, men det skal helt klart undersøges.

Tusind tak!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)