Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler fra 50 DKK

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

du må gerne sende mere info til tang8700@gmail.com

Mvh Matihas

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:57

Nikolaj Astrup Madsen:

Man skal være helt velkommen til at købe længere artikler, hvor der er mere rum til research. Men hvis en kunde bestiller en bunke artikler til 50 DKK på minimum 200 ord, som skal bruges til at skabe vedvarende trafik - og i dette tilfælde faktisk endnu vigtigere, links til hans webshop, så leverer jeg det.

kvaliteten af en artikkel skal vel ikke være betinget af hvor lang artiklen skal være? men fint at du gør som kunden gerne vil have. Dog vil jeg sige hvis jeg skulle vælge en til at skrive mine SEO artikler. Så skulle det være en som har forståelse for at udvælge de rigtige ord, jeg er selv i SEO branchen og ved at kunden tit ikke aner hvad brugeren reelt søger på. Og derfor er det vigtigt at man som seo mand ikke bare laver en tekst ud fra et ord som kunden vælger men i stedet fortæller kunden at der findes bedre ord at bruge.

Men det kan selvfølgelig godt bare være mig der har det sådan og har oplevet kunderne sådan.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:40

Hej Kim,

Jeg er helt enig i dine betragtninger. Kvaliteten skal ikke være afhængig af længden. Det jeg prøver at sige er, at med en artikel på 200 ord, er der en grænse for hvor dybt noget bliver. Derudover skal man vurdere hvad man skal bruge. Er det nogle korte artikler som skal bruges til at lave links fra og hente long tail søgninger ud af, eller skal det være en dybdegående artikel som måske bruges til at få omtale, kommentarer osv. Det er to produkter.

Desuden helt enig omkring søgeordsanalyse. Jeg har lavet en søgeordsanalyse for et par kunder, og så har jeg noget, som - blandt andet ved meget aktiv deltagelse herinde - selv er kommet frem til nogle gode resultater.

Det er helt klart noget, jeg også vil tilbyde folk der får lavet artikler - Det vil jeg gøre mere aktivt i fremtiden.

Tak for god feedback.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:05

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej Kim,

Jeg er helt enig i dine betragtninger. Kvaliteten skal ikke være afhængig af længden. Det jeg prøver at sige er, at med en artikel på 200 ord, er der en grænse for hvor dybt noget bliver. Derudover skal man vurdere hvad man skal bruge. Er det nogle korte artikler som skal bruges til at lave links fra og hente long tail søgninger ud af, eller skal det være en dybdegående artikel som måske bruges til at få omtale, kommentarer osv. Det er to produkter.

Desuden helt enig omkring søgeordsanalyse. Jeg har lavet en søgeordsanalyse for et par kunder, og så har jeg noget, som - blandt andet ved meget aktiv deltagelse herinde - selv er kommet frem til nogle gode resultater.

Det er helt klart noget, jeg også vil tilbyde folk der får lavet artikler - Det vil jeg gøre mere aktivt i fremtiden.

Tak for god feedback.

Hej Kim og Nikolaj:

I to har vist nogle ret forskellige produkter (i hvert fald rent prismæssigt), så selvfølgelig har I også delte meninger.

Mit kendskab til SEO siger mig, at kvantitet (en hel røvfuld artikler) og kvalitet (godt indhold, gode søgeord) på den ene eller anden måde er lige vigtige - så kunden kunne formentlig få meget ud af at hyre jer begge - og dermed få det bedste af to verdener.

Mvh. Jonathan

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)