Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler fra 50 DKK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej,

Jeg ar skrevet dette indlæghttp://www.amino.dk/forums/t/93349.aspx, hvor jeg testede min idé af. Som lovet i indlægget "offentliggør" jeg nye mit lille koncept. 

Jeg har fået lavet min hjemmeside: www.unido.dk(der mangler dog lidt rettelser, logo osv.), hvor du kan købe SEO-artikler fra 50 DKK samt linkbuilding.

Min idé er at minimere mine omkostninger og så bruger jeg studerende. Det gør at jeg kan tilbyde artiklerne til en lav pris. 

Jeg håber jeg kan indgå et samarbejde med et par Aminoer. Jeg kan kontaktes på mail@unido.dk, hvis du vil høre mere.

Nyd det gode vejr.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:59

.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 16:55

Hej Nicolaj,

Tak for tilbudet. Kan du send mig e-mail med mere info: info@intellweb.dk ?

På forhånd tak

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:59

Hey

jeg gad god vide hvordan de studerende du hyre kan skrive SEO artikler? jeg mener en ting er at skrive artikler en anden er at skrive SEO artikler/tekster.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:04

Mange tak for interessen - Jeg kontakter Jer.

Lige nu er vi kun undertegnede og en journaliststuderende, der udover at være god til at skrive også interesserer sig meget for online markedsføring, og herunder SEO, så han er godt inde i arbejdet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 17:10

Altså ud fra jeres eksempel på en SEO artikel på jeres hjemmeside, så synes jeg måske de er skrevet lidt for meget til søgemaskinerne. Synes faktisk ordet golfbold og golfspiller går så meget igen, at det faktisk ødelægger oplevelsen - golf er endda et emne, der interessere mig. Det er dét, der faktisk irritere mig ved SEO: når det er tydeligt, det er skrevet til robotter - og ikke mennesker. Det er en balancegang.

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:17

Hej Alexander,

Tak for din feedback. 
Der kommer i løbet af næste uge nogle flere eksempler på siden.

Hos mig kan man bestille lige præcis det man vil. De par faste kunder jeg har, har foretrukket at få ganske korte artikler til en lav pris, hvor der selvfølgelig er fokus på relevans, men endnu mere at skabe trafik.

Derudover har jeg også kunder som vælger at købe nogle længere artikler - også et pakkeprodukt der figurerer på hjemmesiden. Her går man mere i dybden, der er mere research og man kan selvfølgelig kommunikere det bedre ud.

Det er altså helt op til kunden at vælge hvilken pakke man vælger.

Igen, tak for din feedback. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nikolaj Astrup Madsen:

Mange tak for interessen - Jeg kontakter Jer.

Lige nu er vi kun undertegnede og en journaliststuderende, der udover at være god til at skrive også interesserer sig meget for online markedsføring, og herunder SEO, så han er godt inde i arbejdet.

Hej Nikolaj,

Velkommen i branchen!

Er den her artikel skrevet af en journaliststuderende?

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:22

Tak

BZR:

Hej Nikolaj,

Velkommen i branchen!

Er den her artikel skrevet af en journaliststuderende?

Tak, jeg har nu været her en del tid.

Nej, den er skrevet af undertegnede. Som sagt kommer der flere eksempler på artikler i næste uge. Det er ikke det bedste eksempel, men der er leveret det som kunden har købt. Derudover kan du også se på siden at kunden faktisk har givet mig en positiv udtalelse. 

Man skal være helt velkommen til at købe længere artikler, hvor der er mere rum til research. Men hvis en kunde bestiller en bunke artikler til 50 DKK på minimum 200 ord, som skal bruges til at skabe vedvarende trafik - og i dette tilfælde faktisk endnu vigtigere, links til hans webshop, så leverer jeg det.

Kunden her har faktisk lige købt tre måneders artikler. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:24

Kritik til logo eftersøges desuden ikke:-) En Amino-grafiker er på vej med noget lækkert!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)