Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg investeringsmuligheder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, hvis nu man sidder og har nogle penge man gerne vil investere direkte i virksomheder (anparter, kapitaltilførsel, etc) hvor finder man sådanne, findes der et website?

Jeg taler ikke om gængs investering i aktier på børsen men om "mindre" ApS og A/S...har søgt uden at kunne finde...

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:32

Jeg har ikke set deciderede websites med projekter på, men du kan selv prøve at screene markedet - og tage direkte kontakt til nogle virksomheder, som du synes virker spændende.

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:44

economicz.dk:

Godaften, hvis nu man sidder og har nogle penge man gerne vil investere direkte i virksomheder (anparter, kapitaltilførsel, etc) hvor finder man sådanne, findes der et website?

Jeg taler ikke om gængs investering i aktier på børsen men om "mindre" ApS og A/S...har søgt uden at kunne finde...

hvad er det du søger helt præcist? hvad med invistering i nye ideer. hvis nogen nu har den gode ide men ikke pengene. er det sådan noget du søger? eller kunne det have interesse?

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:01

Du kan eventuelt informere din bank om dit ønske. Bankerne møder mange iværksættere, som de bliver nødt til at give afslag med baggrund i virksomhedens kapitalgrundlag. Jeg er selv tidligere erhvervsrådgiver, og der findes mange iværksættere med mange gode idéer, der blot mangler at få finansieringen på plads.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:49

Hejsa

du kan eventuelt ringe til mig

der findes masser af gode investerings muligheder

her i Kenya

hilsen

Tonne

www.webdesignkenya.com

Mobil +254727227420

I dag kan du få et gratis seo links

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:44
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:04

@Emil Trading

Ja det er den slags, lad os sige at en håndværker vil starte et ApS / A/S men ikke vil stå alene (der kan være mange grunde) derfor søger han en person udenfor omgangskredsen der måske kan komme med indput og blive en silent partner ved køb af nogen anparter / aktier. Der må da være et site for den slags ellers burde nogen måske starte et ;o)

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27

Spørger du fordi du gerne selv vil investerer, eller skal du bruge informationerne til en opgave, artikel mv? 

Hvis det drejer sig om formelt research til artikler, opgaver etc. så er svaret at alle du gennem alle innovations miljøer i de forskellige regioner kan tilmeldes deres Business Angel netværk. Derudover er der et dusin af lignende netværk på nettet

Hvis det er fordi du selv ønsker at investerer kapital, så har jeg muligvis et projekt eller to du kan være med inde over såfremt du er parat til at investere seed-kapital. 

Mvh Morten

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:46

economicz.dk:

@Emil Trading

Ja det er den slags, lad os sige at en håndværker vil starte et ApS / A/S men ikke vil stå alene (der kan være mange grunde) derfor søger han en person udenfor omgangskredsen der måske kan komme med indput og blive en silent partner ved køb af nogen anparter / aktier. Der må da være et site for den slags ellers burde nogen måske starte et ;o)

Jeg er lidt inde i det samme som M.H Poulsen. Jeg har selv 2 koncepter hvor det ene faktisk er klar til markedet men mangler noget kapital til markedsføring. Ved siden af har jeg et koncept som er kæmpe stort. men dyrt at starte. jeg har søgt en investor længe men det har været svært at skabe en kontakt til folk da mange er ramt af krisen. Hvis du søger noget at investere i, som der klart er en fremtid og et behov for. så høre jeg gerne nærmere. og selvfølgelig den anden vej også.

Mvh Emil Tarding

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:34
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)