Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Taxi ligende løsning med flådestyring/ordre modtagelse fra bilen...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det skulle vel ikke være nogle der ude der kan fortælle mig, eller komme med nogle priser på sådan et system.

Det skal foregår sådan kan kunderne kan gå ind på en hjemmeside og ligge en ordre, og så køre vi i starten rundt i en eller to biler og kan modtage ordren, og køre hen til kunden inden for ca. 30 min. inden for et bestemt område, med varerne som de har bestilt (har varerne liggende i bilerne, men med mulighed for at hente fra lageret.

Dert vil sige vi søger en løsning hvor der sidder en på lageret og modtager ordre, sender den vidre til den ledige vogn, med ordren.

OBS! kunden skal også have mulighed for at betale med den samme med en trådløs betalingsløsning

Hvad skal man forvente sådan en løsning vil ligge i.

Håber at høre fra jer, med nogle gode bud...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart et par hundrede tusind excl. dankortafgifter og udstyr :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 21:22

Mikkel Mikjær Christensen:

Umiddelbart et par hundrede tusind excl. dankortafgifter og udstyr :)

Hej Mikkel,

Kender du evt. til et system, eller hvor man kan få fingre i sådan en løsning.

Samt er det en standard løsning, eller skal man ud i noget fra bunden?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:26

E.W.D Distribution:
Samt er det en standard løsning, eller skal man ud i noget fra bunden?

Jeg ved frogne har en færdig løsning ....

/allan

Fra Hørsholm
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:38

E.W.D Distribution:

Hej,

Det skulle vel ikke være nogle der ude der kan fortælle mig, eller komme med nogle priser på sådan et system.

Det skal foregår sådan kan kunderne kan gå ind på en hjemmeside og ligge en ordre, og så køre vi i starten rundt i en eller to biler og kan modtage ordren, og køre hen til kunden inden for ca. 30 min. inden for et bestemt område, med varerne som de har bestilt (har varerne liggende i bilerne, men med mulighed for at hente fra lageret.

Dert vil sige vi søger en løsning hvor der sidder en på lageret og modtager ordre, sender den vidre til den ledige vogn, med ordren.

OBS! kunden skal også have mulighed for at betale med den samme med en trådløs betalingsløsning

Hvad skal man forvente sådan en løsning vil ligge i.

Håber at høre fra jer, med nogle gode bud...

Hej

Jeg vil godt kunne hjælpe dig med en løsning der fungerer iht til de funktioner du beskriver, jeg kan ikke komme med et præcist bud på hvad en sådan løsning ville koste på nuværende tidspunkt, men jeg kan komme med et kvalificeret overslag hvis du fx sender en detaljeret kravspecifikation til min mail. 

Har du mulighed for at sende en mail til: info@hjemmeside.pro ?

Mvh

Thomas/Saba Tech

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:45

Hej

En kurer løsning som det umiddelbar lyder til du er ude efter skal du ca regne med,

17-21.000,- pr køretøj  incl installation incl betalings terminal og kommunikations udstyr

programmering og opsætning mv.  ca 25-30.000,-

derefter ca kr. 200 pr køretøj pr md.

excl pbs afgifter

Der er også løsninger som er langt billigere men de kræver så lidt mere finger arbejde af chaufføren :-)

Men er du interesseret i at høre mere så smid mig en mail på support (at) secrethost.dk

/Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej  med  forbehold  for  at jeg  godt  vil  høre   lidt  mere   -   så  vil  du  mit  link  med   www.webshop-plus-aesiras.dk   finde   løsningen  på  dit  problem  er jeg sikker på

hvad  koster det???  

hvilke moduler skal du  have???

Regnskab, Handel,  Internet (webshoppen) - 2 ekstra brugere til bilerne -  er  een bruger hjemme på kontoret/lageret  nok  - eller skal der  være  2 brugere  der??? - vi regner med een i første omgang -  så vil jeg anbefale at du  vælger den  hostede løsning gennem Aesiras  til  199,- om måneden

køb af licens:   12.000,-  +  moms   og    en  små 1.400,-  i årligt   opdateringsabonnement

Leje af licens:   594,- + moms pr. måned  Her er der ingen opdateringsabonnement i tillæg.

Softwaren  rummer  selvfølgelig  mulighed for tilknytning af  betalingskort.  Udgifter til PBS gateway  kommer  til  udenfor  summerne  nævnt herovenfor

Når der skal være en shop knyttet   på -  så  kræver det  en  hosting  på et webhotel -  enten noget du selv klarer  -   eller  køber  ydelsen  gennem softwareleverandør  for  199,-  om måneden.

Lejeløsningen bliver  en  dyrere  løsning  efter  den 23. driftsmåned  -  så det  skal  du  lige  have  med i  overvejelserne.  -   

MEN VI LIGGER  DA  LANGT  UNDER  20.000 kr. i startomkostning  -  så  tag da  og  log på  en træk  en gratis  prøveversion  hjem  -  og   kig  mulighederne  ud

du  kan  også ringe til mig  for  en afklarende  snak  på tlf. nævnt  i   kopi-billedet.

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 21:55

Saba Tech:

Jeg vil godt kunne hjælpe dig med en løsning der fungerer iht til de funktioner du beskriver, jeg kan ikke komme med et præcist bud på hvad en sådan løsning ville koste på nuværende tidspunkt, men jeg kan komme med et kvalificeret overslag hvis du fx sender en detaljeret kravspecifikation til min mail. 

Har du mulighed for at sende en mail til: info@hjemmeside.pro ?

Mvh

Thomas/Saba Tech

Hej Thomas,

Jeg har send en mail af sted...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:44

Hej Sebastian

Tak for download´et    

Har du  et stykke  papir   med  noget  der  ligner  en  kravsspecifikation;  så  må  du  da  også gerne sende  den til mig; så vil  jeg  vende  tilbage  med  -  hvad  du  med  fordel  kunne  se  på  af  tillægsprogrammer  som  suppl.  til   Standardopsætningen

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:14

Hej E.W.D. Distribution

Det er en opgave vi kan løse, der er to dele. den ene er hjemme side som er rimelig nem at lave, derudover er der tilpasning til forskellige telefoner, som skal intrigreres.

Vi kunne godt tænke og at få lidt flere detaljer, er det muligt for jeg at kontakte mig, over Skype it-michael79

Hilsen

Michael Jacobsen

tel +45 3695 0399

michael@outsource-it-to-thailand.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)